Wendela Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Er nå gravid med termin i januar. Tidligere har jeg blitt spådd her inne og august har blitt nevnt. Den som spådde meg sa hun var usikker på om jeg ble gravid da eller om jeg kom til å være gravid allerede da. Selv har jeg også drømt august, uklart hos meg og om det var termin eller bli gravid eller være gravid, men august har dukket opp hos meg og. (Jeg er litt sanndrømt.) SÅ nå er jeg livredd for at det betyr at jeg kommer til å miste i august siden jeg er gravid allerede nå.. :-( Noen som spår og kan berolige meg? Hva er det med august? Og evt. hvilket kjønn det er?
Sanna28 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Hei, Jeg tror du kan slappe av og ta det helt med ro. Vi kommer først og fremst ikke med fasitsvar. Og det er ikke meningen at man skal leve fullstendig opp til alt som kommer fra oss "spådamer". Det kan godt hende noen har fått opp august på deg. Du sa selv at hun hadde sagt at du kanskje allerede er gravid i august. OG det stemmer jo!! Da er du 4-5 mnd på vei (?) og graviditeten begynner å synes. Jeg tror det er det dette betyr. Det er kanskje da du virkelig begynner å føle deg gravid og alle rundt deg ser at du er gravid. Kanskje dere får vite kjønn/se bilder av den lille denne mnd?? En graviditet er symbolet på noe nytt. En ny start. Fødsel av noe nytt etc. etc. Det kan hende det er mye nytt i livet ditt i august?? Nye ting på jobben, i familien din, i parforholdet ditt etc etc... Er dere forresten gift? Ta det helt med ro! Ikke tenk på alt du har blitt spådd her inne - og ikke ta alt bokstavelig. Det er veldig fint at du får beskjeder gjennom drømmene dine. Prøv å spør deg selv før du legger deg om du kan få for eks. de beste svarene gjennom drømmene dine. Evt kan du stille dette spm: Gi meg de svarene jeg trenger. Lykke til!! PS. Jeg får opp jente på deg.
Wendela Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 Takk for rakst svar :-) Ja vi er gift og har 3 gutter fra før , så ei jente nå hadde vært storveis :-) Dette blir vårt siste barn. Har ikke helt lært meg å kontrollere drømmene -enda. Drømmer mest om graviditeter, flytting, dødsfall (alt skjer innen 24 timer fra jeg våkner etter drømmen). Skal prøve å stille det sprørsmålet i kveld. Takk igjen :-)
Wendela Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Må legge til at august er nok en begivenhetsrik måned med en gutt som skal begynne i 1. klasse og i tillegg skal jeg begynne som lærer for en ny klasse (men gruer meg for å si hei og så si at jeg nok er sykemeldt 100% fra senest i november.. -som i de forrige graviditetene..) Kanskje det er det august betyr ja.. Litt beroliget nå :-) Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå