Gå til innhold

"gnaging" i ryggen - hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to dagene har jeg hatt en gnagende smerte i bekkenet, og det kjennes rett og slett ut som om lillegutt graver nedi der! Er dette normalt? Vondt å gå, og det stråler på en måte ned i baksiden på ene låret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig at det er hodet som fester seg.

Hadde det akkurat slik de siste par dagen før fødsel. Men tror det var først da hodet festa seg. Hos noen kan det feste seg lenge før fødsel. Vet ikke hvor langt du er på vei.. ?

Skrevet

Det er nok det som kalles bekken låsning min venn. Spesielt siden det stråler nedover på baksiden av det ene låret. Har du også plutselig innsettende smerter (som et knivstikk) i hoften/bekken området?

Sliter med det samme og går jevnlig på fysioterapi trening og behandling. Har begynt å bli verre og får ekstra behandling nå også av kiropraktor. For å få en gyldig henvisning til fysioterapeut som kan gi deg gratis behandling fordi det med stor sannsynlighet er bekkenrelatert. Så må det på henvisningen stå: Bekkenløsning med gangvansker. Annbefaler uannsett å komme deg til en fysioterapeut for ein vurdering av hva det kan være. Det er godt å få hjelp! Lykke til.

Skrevet

Er ikke lenger enn 31+2 - men kjenner et veldig nedpress nå også. føles ut som om hele underlivet mitt og korsryggen verker og gnager.

Skrevet

bekkenløsning ja, det var det jeg og trodde, men da hadde jeg bekkenløsning i bare 2 dager isåfall. Jeg fikk det slik kombinert med nedpress. Ingen plager før og ingen plager etterpå.

Skrevet

Syns også det høres ut som at hodet fester seg, jeg hadde slik i et par dager for noen uker siden jeg også, og så gikk det over, og på neste kontroll da, sa jordmor at hodet satt godt nede i bekkenet. Men sjekk det selvfølgelig om det ikke går over. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...