Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt Chicco ammeinnlegg (tror det er det merket heter). Er blitt anbefalt disse framfor Avent o.l. som er i papir, men finner de ingen steder..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Barnas Hus hadde de ikke, de hadde derimot en annen type, ThermoBaby og de er ganske ok. Men noen andre som vet hvor en får kjøpt Chicco?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=104&prodid=43088 Jeg bestilte de herfra, de har også esker som er dobbelt så store (60 stk). God service, du får de i posten etter 1-2 dager. Blir jo litt i porto da så jeg bestilte flere esker om gangen. Eneste ammeinnleggene som fungerte for meg, ingen over, ingen ved siden
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Enkelte apotek. Bla dette på nett: www.apotekhjem.no Har heller ikke funnet de hos Barnas Hus, men Thermo Baby som de har der er også ok ja.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 For 1 år siden ja....da var det ikke noe problem å få tak i de. Men nå har det seg sånn at de har vært trekt tilbake fra markedet etter det, og nylig blitt tilgjengelig igjen. Og det er ikke alle steder som før hadde de, som har tatt de inn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå