Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er formen?

Jeg, for min del må vente helt til tidlig august :)

Merker allerede nå at jeg begynner å bli utålmodig! :) Er førstegangs, og veldig spent. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14. mai :)

Håper det skjer noe snart.

Skrevet

Hei! Jeg har termin 17. mai, men har blitt lovet minst en ukes overtid av jordmor :-( Formen er strålende heldigvis, så jeg er ikke sliten og lei, men er fryktelig klar for å hilse på vår etterlengtede guttebaby! Gleder meg enormt til han kommer nå!

Skrevet

Hei! jeg har tremin den 9 juli men blir satt i gang 14 dager føre termin :)

Skrevet

Har termin 30.mai:) så nå nermer det seg!!

Skrevet

Termin 4.juli. Har bekkenløsning, men ellers har formen vært fin :-)

Skrevet

termin 31. mai... Formen er opp og ned, mye modningssmerter om dagene. Og ikke minst sliten med en gutt på 2.5 år i trass :-)

Skrevet

termin 3juli her :)

Skrevet

Jeg har termin den 10 juli. Men drømmer om at det skal skje den 1 juli. Håper håper......

Skrevet

Hvordan kan jordmor vite at du må gå over?

Skrevet

Regner med det er meg du spør, så svarer jeg. Ser vel at det ikke nærmer seg, på det på samme måte som de som ser at det nærmer seg... Mange får fødeansikt, mye nedpress, økt blodtrykk, vann i kroppen etc. Jeg har ikke noen av delene, hodet fremdeles ikke festet og han ligger ikke langt nede i bekkenet heller. I tillegg til disse mer synsesymptomene er jeg førstegangs og bærer en gutt, så statistisk sett går jeg over også. Ingen kan jo si med sikkerhet at han ikke kommer, men hun har vel ganske mange gode grunner for å tro det.

Skrevet

jeg har termin 31 juli :-)

Formen er grei, litt småkvalm innimllom, og begynt å kjenne litt til bekkenløsning..

Jeg er også litt utålmodig, men tenk, det er en herlig sommer vi skal igjenom først :-) Når har du termin Sierra?

Skrevet

Jeg har termin 1. august, så har akkurat kommet inn her på 3. trimester :)

Syns tiden hittil har gått veldig fort, men skulle allikevel ønske at jeg var nærmere målet! Er både utålmodig og har en del slitsomme plager; bekkenløsning, lavt blodtrykk/svimmelhet etc..men må nok smøre meg meg tålmodighet som alle andre :)

Skrevet

Jeg har termin 31 mai, så nå er det ikke lenge igjen:)

Formen er grei den, men kjenner jo at ting er litt tyngre.

Dette blir min siste så jeg nyter mine siste dager som gravid, tenk om ikke lenge er jeg fire barnsmor<3

Skrevet

Jeg har termin 29 mai og jeg er rimelig klar for at han skal komme ut snart ja :) Formen er grei, litt bekkenvondt men ellers lite å klage på egentlig.

Men gleder meg til å ikke ha en stoor mage lenger da. Skal bli godt å kunne bøye seg ordentlig igjen ;)

Skrevet

Jeg har termin 14. juni. Hadde vært morsomt om hun kom 7. i og med at både jeg og mannen har bursdag 7. i andre måneder. Sånn egentlig er nok overtid mer reelt, så en gang i juni.

Skrevet

Jeg fødte 8 dager før termin, og hadde det akkurat sånn som deg. Førstegangsfødende, men med jente.

Det virker som de fleste andre har mye "greier"/forvarsler gående i ukene før fødselen, men jeg var i toppform uten noen som helst tegn til fødsel før vannet plutselig gikk en morgen.

Lite tilsa at noe skulle skje før termin, men det gjorde det altså. Hun var dessuten raskt ute, noe som også er ulikt førstegangsfødende - så det er vel som de sier - alle fødsler er forskjellige :)

Skrevet

Termin 11. Juli! Er førstegangs og gleeeder meg til å treffe lille tass :-) Håper på at han kommer 1-2 uker før.. Håper i allefall å slippe for mye overtid i det minste. Alt er så spennende. Jeg skrur kommoder, vasker og stryker babytøy og koser meg.. Har fremdeles god tid, men greit å gjøre slik når man fremdeles har litt energi :-)

Skrevet

Termin 25 Mai, så er ikke så veeeeeelig lenge igjen (men lenge nok sånn som mamma, pappa og kommende storesøster gleder seg til og hilse på lilleprins :)

Skrevet

Jeg har termin 26 juni... formen en ikke akkurat den beste, det har den ikke vært i det heletatt denne gangen,,, Skal bli godt å bli ferdig.

Lege og JM tror ikke at jeg kommer til å gå fult ut, orker ikke å forklare grunn her nå. Sp jeg har satt meg mål, forrige målet var å komme til uke 30, nå er jeg i uke 33 så neste målet er å komme til uke 35, så til 37 og så termin... Men ingen kan jo si sikkert at jeg kommer til å føde før termin... jeg tar det som det kommer, som sagt har jeg satt meg mål og jeg har slutta å planlegge. 1 dag om gangen,,,

Skrevet

termin 29 mai. Men håper inderlig at snuppa vil komme litt før. Begynner å bli litt lei nå. men formen er alt i alt ganske god : )

Skrevet

11 juni, og formen er grei. Mye ryggplager og blir ganske fort sliten, men ellers helt fint =) Gleder oss masse til han kommer =)

Skrevet

Termin 7 juli, er kjempe lei nå kjenner jeg, har liggi siden begy. av desember så kjenner jeg begynner å bli klar for å møte lillegutt å få kroppen min tilbake, å ikke ha det vondt.

Begge de 2 andre kom på termindatoen så regner ikke med å gå over med han heler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...