Tøvsjura Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Du har sett på meg tidligere og som mange andre sett meg gravid i mars/april i år og 16-17 april testet jeg jaggu positivt ;-) På mandag er jeg i min 9.ende uke. Du så meg gravid med ei jente sist du så på meg, hva skjuler seg i magen min? Ser du fortsatt jente? Termin 21.12.10 Jeg født 20.12.88 Stor klem fra
Sanna28 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Så hyggelig at du ga meg tilbakemelding på det! GRATULERER!!!! Jeg får opp jente nå også. Jeg fikk opp noe rundt 23. desember. (Men jeg ble litt usikker på om det er datoen babyen kommer eller datoen dere kommer hjem igjen. Fikk litt følelsen av at dere rekker hjem til jul). Lykke til!! Du må oppdatere meg underveis!! ))) Har du vondt i en arm/skulder? Høyre side.... tror jeg...
Tøvsjura Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 Bare hyggelig :-) Synes det er kjempemorro at du så graviditet på meg og at det faktisk klaffet, hadde sluttet å prøve/tenke på graviditet da det skjedde gitt. Du er 7 av 9 som sier jente, er 2 stk som har sett gutt, men har selv jentefølelse lik forrige svangerskap :-) Kjempemorro om barnet blir født på min egen bursdag, håper selv vi rekker hjem igjen før jul ;-) Tusen takk for alle lykkeønskning og tiden din! :-) P.s! Jeg sliter med vondt i skuldrene og i dag er det faktiskk høyre skulder som er verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå