bitthen Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hmrff... Han lå jo så fint med hodet ned inntil i natt.. Da har han plutselig bestemt seg for å ligge vannrett i magen.. Sparker med småfotene langt uti høyresida mi med stumpen pent plassert ved siden av navlen.. Hva er dette for noe da?? Han vil vel snu seg igjen? Det er vel tidlig ennå eller???
millie+2klumper Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 han har vel god tid til å snu seg enda. Tror nok du kan ta det med ro:). Du er like langt som meg du:) Har du termin 18 juli?
millie+2klumper Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Ha ha. der tullet jeg godt. Jeg er "bare" 30+1 jeg;) Kommer helt utav det vettu..
bitthen Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Hehe.. Begynte å regne litt selv her nå.. -i flg BIM er vel du 31 og jeg 32... Bakvendt Ja, satser på han snur seg igjen, så naiv å tro han hadde lagt seg til nå
beibis Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Baby lå i seteleie her og i uke 29. Rakk å snu seg flere ganger før sist kontroll. Lå da med hodet ned :-) Håper baby holder seg der nå.
Hanna30 Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er 32 uker på vei, og legen sa at babyen kan snu seg mange ganger ennå, så sikkert ikke noe å stresse med!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Du må bare ta det helt med ro. Babyen har gooooood tid til å snu seg tilbake enda, og den kan snu seg mange ganger til. Selv opplevde jeg at babyen snudde seg til seteleie for en uke siden, var da 36+6. Var på kontroll hos legen på mandag og ble henvist til SUS for vurdering. Der ble babyen snudd manuelt og ligger nå i hodeleie. Og hadde de ikke klart det ville jeg fått valget mellom ks og vanlig fødsel, og det hadde vært opp til meg å bestemme hva jeg ville! Skal på kontroll igjen på tirsdag og håper at babyen fremdeles ligger i hodeleie (men helst håper jeg jo at jeg har født før det....... 37+6 i dag og absoutt FØDEKLAR)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå