Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Lilly Caroline Nora Mariell Cecilie/Cecilia Lilliane/Lillyane Juliane
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Grusomme kombinasjoner! Liker Nora og Cecilie. Resten er crap
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Lilly alene, eller Caroline alene Cecilie/a Resten synes jeg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 hoff og hoff...ikke slike navn som jeg liker iallefall.for pompøse,overdådige og sukkeraktige...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 oj ikke helt min smak når det gjelder kombinasjonene. Ser for meg mye rosa og blonder :-) Likte Cecilie og Cecilia. Nora og Lilly uten mellomnavnene er også nydelige navn. Må bare si at dere må velge de navnene dere liker uansett hva alle andre mener, men det vet du vel :-)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Lilly Nora Cecilia Juliane - Disse er fine alene, men ikke kombinasjonene!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Liker Lilly veldig godt, alene. De andre likte jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 I all verden.... Fått en overdose sukker, eller?? Dette var ILLE - men om du er happy, er jeg happy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå