surremus Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hva gir dere deres 1,5 åringer til kveldsmat? Går det i brødskiver, eller får de noe annet? ))
Fire småtroll Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Kommer litt ann på hvor lenge det er siden middag, er ikke alltid hun trenger så mye, da blir det gjerne en banan eller en yoghurt. Av og til slår jeg på stortromma og gir henne et sånt glass med "grøt i farten" fra småfolk, de er dyre men hun elsker dem. Ellers får hun brødskiver, men hun er også veldig glad i sånne havreputer til å ha melk på, og cheerios (hun knasker de uten melk på da). Kjøper av og til lomper også, hun spiser lompe med alt mulig inni, brunost, leverpostei, salami osv. Vanlig babygrøt (pulver og vann) har hun aldri likt, har knapt spist en hel posjon til sammen noen gang tror jeg...
Månestråle75 Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jenta mi på 13 måneder er plutselig veldig glad i grøt igjen. I kveld var det en posjon grøt med cornflakes, eple og pasjonsfrukt, 1 beger fruktmos pluss pupp som stod på menyen
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Jenta mi er 1,5 år, og grøt har vært fullstendig ut i snart et halvt år nå, og brødskiver er heller ikke det heeelt store (spiser det til både frokost og lunsj, så blir litt lei tror jeg om hun får det samme til kvelds også). Så til kvelds får hun som regel en yoghurt med litt korn oppi (enten havregryn eller 4-korn); sånn passe sunt og passe søtt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå