Gå til innhold

sykkel på hurtigrute/hurtigbåt/ferge/buss/tog ol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok hurtigrute og buss i går, og for å komme oss rimelig rundt dit vi tok hurtigruta til, hadde vi sykler med oss.

Ble helt sjokkert når jeg kom på hurtigruta og de skulle ha betalt for syklene, ikke tok de særlig plass eller noe.

Betalte ikke så veldig mye, men når jeg klagde på prisen(trodde egentlig det var gratis) fikk jeg fortalt at jeg burde ikke klage siden jeg hadde fått 90% rabatt, sykler var egentlig like dyr å ha med seg som bil!!! Hallo...

Når vi skulle ta bussen la vi bare syklene i bagasjerommet, sa ingenting om de til sjaføren, derfor vet jeg ikke om de egentlig kostet noe å ha med.

Synes bussturen var dyr nok i utgangspunktet. Betalte 470,- for 1 voksen og 1 barn, var snakk om en reise på 18 mil.

Hvordan er det med andre transportmidler? koster det ekstra å ha med sykkel? (har kun buss og hurtigrute her om man ikke tenker på fly)

Med tanke på dette med at folk er mindre aktive nå, så burde det jo absolut være gratis å ha med sykkel på offentlig transport, det hadde kanskje gjort at folk brukte mer sykkel fremfor å ta drosje ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...