Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Nei, det kan man IKKE gjøre!!! Barnet står i fare for å bli LAT - det ligger jo i navnet serveLAT!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Ja det kan du. Er spekemat du ikke skal spise. God Helg
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Ja det kan du, den er varmebehandlet. Men unngå å spise fra en pakke som har lagt lenge åpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå