Gå til innhold

Datters farmor har lagt meg til som venn på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var aldri sammen med bf, så jeg har bare trefft henne et par ganger. Hun virker veldig trivelg osv, men. Vet ikke helt om jeg vil bli venn med henne på facebook.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jo vært for ille om du hadde forsøkt å bli kjent med en av datteren din sin nærmeste slektning.

Hun har helt sikkert lagt deg til for å være ekkel; det har sikkert ingenting med å gjøre at hun faktisk ønsker kontakt med deg og barnebarnet sitt.

IGNORE!!

Skrevet

Skjønner det. Vil selv bli bedre kjent med henne, men ikke over facebook. Der har jeg bare mine venner som jeg har daglig kontakt med.

Skrevet

Hun ønsker sikkert å føle seg nærere barnebarnet sitt. Det er jo bare positivt. Eventuelt kan du ha henne som venn med begrenset adgang til profilen din. Synes det virket hyggelig, jeg.

Har en venninne jeg har veldig vondt av. Hun var heller ikke sammen med bf, og hele hans familie er totalt uinterissert. Her er det hun som har lagt til alle i hans familie, inkl farmor og skriver stadigvekk på veggen hennes om utviklingen til barnebarnet, invitasjoner, osv, med veldig lunken respons. Huff.

Vær glad du ikke har det sånn...

Skrevet

Herregud, hva er vitsen med å bare ha venner man har daglig kontakt med på fb?

Poenget er vel å ha kontakt med de man IKKE har daglig kontakt med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...