Gå til innhold

Vil dere hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min sitt band er med i en konkurranse på BA, der A-HA velger ut band som får 1 million! De ligger nå på 2.plass, og de fortjener den millionen veldig mye! De legger så mye hardt arbeid i musikken, og nå holder de på med plate nr 2! Så dette hadde vært en ypperlig måte for de å kommet mye mye lenger enn de er nå! Bandet heter Major Parkinson, ta gjerne en tur på konsert nå når de legger ut på turne til høsten, dere vil ikke angre! Mange aviser skriver at de er Norges beste liveband, og det mener eg og:) Legger ut link til siden med konkurransen! http://www.ba.no/puls/musikk/article5100676.ece

Tusen tusen takk på forhånd til dere som stemmer:D Det setter eg veldig stor pris på!

Ha en forsatt fin helg:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikker på at kjæresten din og bandet han er kjempebra, men i og med at jeg aldri har hørt om dem eller fra dem før et det for dumt å stemme. De som er best fortjener å vinne, ikke de som har en kjæreste på Dib.

Nå høres jeg vel sær og sur ut, men jeg er ikke det altså. Begynner bare bli lei av alle Stem på meg! innleggene her.

Skrevet

Ja skjønner det du mener! Men glemte å skrive at det er en konkurranse der de stemmer frem tre av de beste bandene i Bergen, kanskje derfor du ikke har hørt om de!

Eg skriver dette innlegget fordi de virkelig fortjener det, eg vet hvor hardt de har jobbet for å komme langt! De har møtt mange hinder på veien, og denne premien hadde hjulpet de mye. De fortjener det mer enn noen av de andre som står på den listen! Og det hadde eg ment selv om eg ikke hadde vært sammen med han ene!

Eg har ikke vært så mye på dinbaby el bim, var kun her når eg var gravid med mine barn! Så eg vet ikke hvor mange "stem på meg" innlegg det har vært! Men det var hvertfall ikke derfor eg skrev dette innlegget.. Det er kun fordi eg gjerne vil hjelpe min kjære!

Men selvfølgelig tvinger eg ingen til å stemme, spør kun om hjelp! Så det er opp til hver enkelt:)

og til dere andre som ikke har hørt om de så stikk gjerne innom MySpace siden deres å hør på musikken;)

http://www.myspace.com/majorparkinson

Skrevet

Dytter litt eg:D

Skrevet

syns det er helt greit att folk får litt "hjelp" av oss her på feks dib...

men stemmer ikke på ting jeg ikke syns er bra.. Å dette var desverre ikke helt min greie ..

Men lykketil ;)

Skrevet

Jeg har stemt på de. Lykke til :o)

Skrevet

Tusen tusen takk til dere som har stemt:D <3

Skrevet

Dette er jo bare tull Fru Bassist, og det er jo litt kjipt av BA. Selv om A-HA sier at de ønsker innspill er det jo ikke ment på den måten, og de har jo alt kvalifiserte folk fra musikkmiljøet i Bergen til å hjelpe seg. Tror du virkelig at en anbefaling fra BAs nettlesere har innvirkning på A-HAs valg? Men om det betyr noe for deg kan jeg gjerne stemme:)

Skrevet

Ja eg tror virkelig at det hjelper med at A-HA ser hvem som blir stemt frem av alle bandene! Det hjelper de med å ta et valg om hvem som virkelig fortjener prisen! Men de 3 bandene som får flest stemmer er jo de A-HA velger mellom, slik eg har skjønt det! Og tror nok ikke BA hadde laget en sånn artikkel om det ikke var for at A-HA hadde ment noe med det! Det er jo faktisk snakk om mye penger! Eg mener at de som liker musikken til MP bør stemme, men de som og bare vil hjelpe med å stemme er bare en stor bonus:)

Eg vet hvor mye arbeid min kjære og resten av bandet legger i musikken, og gjør så og si alt selv, noe de ikke får frem på den "konkurransen"! Da det mest er fans som stemmer, som ikke kjenner de privat!

For meg betyr det mye visst folk vil stemme for å hjelpe de, men som eg har skrevet før så er det helt opp til hver enkelt hva de velger å gjøre:) Eg tvinger ingen, spør bare om hjelp! Og eg vil jo gjerne at de som stemmer/vurderer å stemme skal høre musikken før de eventuelle stemmer for å vite hva de stemmer på!

Eg er kun en jente som gjerne vil hjelpe kjæresten min<3 Og ingen kan vel nekte meg det?

Og som sagt, det er opp til en hver enkelt hva de velger å gjøre!

Ha en fin natt alle sammen!

Skrevet

Dytt dytt så får du et kyss;))

Skrevet

hvor kan man høre musikken?

Skrevet

Dytter enda litt eg! Avstemningen slutter 18.mai, så frem til det er det bare å stemme! De ligger nå på 4.plass så de trenger alle de stemmer de kan få!

Skrevet

du maser.

Skrevet

Hahahah!! Eg vet eg maser! lol

Skrevet

hælladussan; Ja si det.. ;))

Skrevet

Stemmer på det jeg liker, men dette var ikke helt musikk etter min smak..

Men lykke til.

Skrevet

Det går bra:)) Tusen Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...