Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hær går d i kvalme enda Samt mye halsbrann og liten matlyst. Men heldivis ikke vann i kroppen eller bekkenløsning da Har dåkker d bra?
Vårspire-2010 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 bekkenløsning og en del vann i kroppen, men ellers bra i formen og ikke stort med gravid plager. Noen modningstegn.. Men stappa forkjølet, noe som er mindre godt med små lunger fra før
TillaMaria81 Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har konstant halsbrann døgnet rundt, holder på å bli gal av det! I tillegg litt vann i bena tror jeg, lagt på meg 11 kilo (35 uker) og synes det begynner bli tungt (ta på sokker, reise seg opp av sofaen etc..). Litt småvondt i ryggen, og sover dårlig men ellers fin form...!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Litt halsbrann til tider, men MYE mindre enn forrige gang! Det var verst den stunden baby lå høyt oppe under brystet..Nå har hun pressa seg så langt ned.. Har jo problemer med ryggen, men synes det går faktisk litt bedre enn jeg hadde frykta(mulig det er pga jevn trening hele sv.skapet?+noe behandling av osteopat) Ellers tror jeg bare det er det vanlige;kynnere, maserier, nedpress.. mener jeg har mye mindre vann i kroppen denne gangen enn sist, så egentlig er jeg veldig takknemlig og glad:) Men merker det er vanskelig å kle på lillegutt når han sitter på fanget mitt..for magen min gjør at han havner så laaaangt utpå fanget..hehe..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2010 Høres ut som dåkker har d rimelig bra ja ) Å d e godt å høre! Bynne jo å bli varmere i været nu og steikanes sol til tider, så hjelpe på å ikke være i så dårlig form at ting blir tyngre enn dem e Hoff, ja å bli nedsylta i forkjølelse passe dårlig nu e sjøl så syk nu at dagane e grusom, hver gang æ har de hostekulan så kaste æ opp og ikke minst e d tungt å puste med bittesmå lunga og slim som surkle gjennom hele brystet Vil bli bedre form til imårn Hehe, Bamse&baby Merke godt også at å ha kosestund med lillemannen hær på fanget e litt vanskelig ja Lettest å ligge i senga å lese bøker med han da Ha en fin søndag jenter
ma:) Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Merker at det er tyngre og at det nærmer seg slutten. En god del halsbrann, spesielt om natta. Hatt noe kvalme innimellom, men er jo ingenting mot de to mnd jeg lå. Fått litt hovne legger og fingre de siste dagene og ellers mer plaget med ryggen enn tidligere i svangerskapet. Skal vel egentlig være glad for at ryggen har holdt seg god så lenge for den har jeg vært plaget med en del før. Har nok sammenheng med at jeg har gått hos fysio jevnt hele tiden. Ellers kjennes bekkenet også bedre, men ikke de store plagene. Orker ikke så mye før jeg blir sliten, så blir en del pauser, hvil og soving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå