Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Se på denne vognen. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21633514 Syns dette var veldig billig.. noen som har noen formeninger? Hadde dere turt å kjøpe uten å sett på den?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Helt forferdelig stygt, hadde ikke gått inn på siden engang jeg... fysj
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Synes det så helt kurant ut jeg:-) Og de var slettes ikke gyselige.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Jeg synes også den var fin! Har du sett Teutonia Spirit S3 sine vogner med blomster dekor på HI? De synes jeg er enda flottere;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 synes de var fine jeg, med unntak av de med blomster. De som var tofarget var kjempefine Og de virket veldig OK mtp plass i bagen... Og billig vogn er jo greit men setet var jeg skeptisk til, kun fordi jeg sverger til BeSafe da, så setene må være i den typen for at de skal appelere til meg...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Synes vognene var fine jeg Hadde lett kunne kjøpt en slik vogn Men bilstolen hadde jeg nok ikke brukt... her sverger jeg til Maxi Cosi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå