Gå til innhold

Første barnefrie helg!! Er så stille her jo!! Ingen som drar i PC-ledningen engang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmor dro avgårde med lillemann i går ettermiddag, og han skal ikke komme hjem før i morgen!! Det er stille, tomt og veldig rart her nå:( Er det mulig å savne noen så mye bare etter et halvt døgn??

Men nå skal vi i bryllup om en time da, så da er det jo greit at han har det trygt og godt hos farmor:) Og hjelp så deilig det skal bli å få sove lenge etter en fuktig kveld ute!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer til å bli sååå godt å se han igjen i morgen...

Alle har godt av litt tid fra hverandre :-)

Skrevet

Hehe ja jeg savner tassen bare han er ute med pappan på trilletur osv. Er jo helt merkelig når han ikke er her.

Håper dere koser dere kjempe masse i kveld og får sovet godt ut i morgen!!

<<<<<<<<<

Må selv bli litt flinkere å låne han vekk litt.

Skrevet

Han kom hjem kl 15 i dag, og han hadde hatt det så bra! 2 døgn borte! Og det var helt fantastisk å se han igjen!! Så nå har jeg bare kosa og kosa og kosa på han siden han kom!!

Og dere....jeg sov til 11.45 i dag!! Fantastisk!! Trenger ikke sove mer uken som komemr jeg;)

Skrevet

Super deilig!!!!

Godt å få dem hjem igjen!!! og bra å vite at de har hatt det bra

Skrevet

SÅ herlig!!! :) :) :)

Her er første overnatting ikke l nagt unn aog jeg gruer meg kjenner jeg :( HUner SÅ mammaete om natten og kvelden. Men men, kanskje det går over ALL forventning ;)

Skrevet

Jeg tror kanskje det er verst for oss, ikke for de små:) Lillemann har sikkert aldri fått så mye oppmerksomhet før, som en hel helg hos bestemor og bestefar. Og i tillegg var de rundt til alle naboene for å vise han fram. Merker at han er oppmerksomhetssyk i dag ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...