Gå til innhold

Første barnefrie helg!! Er så stille her jo!! Ingen som drar i PC-ledningen engang!!


juli3

Anbefalte innlegg

Farmor dro avgårde med lillemann i går ettermiddag, og han skal ikke komme hjem før i morgen!! Det er stille, tomt og veldig rart her nå:( Er det mulig å savne noen så mye bare etter et halvt døgn??

 

Men nå skal vi i bryllup om en time da, så da er det jo greit at han har det trygt og godt hos farmor:) Og hjelp så deilig det skal bli å få sove lenge etter en fuktig kveld ute!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kommer til å bli sååå godt å se han igjen i morgen...

 

Alle har godt av litt tid fra hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg savner tassen bare han er ute med pappan på trilletur osv. Er jo helt merkelig når han ikke er her.

 

Håper dere koser dere kjempe masse i kveld og får sovet godt ut i morgen!!

 

<<<<<<<<<

 

Må selv bli litt flinkere å låne han vekk litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom hjem kl 15 i dag, og han hadde hatt det så bra! 2 døgn borte! Og det var helt fantastisk å se han igjen!! Så nå har jeg bare kosa og kosa og kosa på han siden han kom!!

 

Og dere....jeg sov til 11.45 i dag!! Fantastisk!! Trenger ikke sove mer uken som komemr jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super deilig!!!!

 

Godt å få dem hjem igjen!!! og bra å vite at de har hatt det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ herlig!!! :) :) :)

Her er første overnatting ikke l nagt unn aog jeg gruer meg kjenner jeg :( HUner SÅ mammaete om natten og kvelden. Men men, kanskje det går over ALL forventning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det er verst for oss, ikke for de små:) Lillemann har sikkert aldri fått så mye oppmerksomhet før, som en hel helg hos bestemor og bestefar. Og i tillegg var de rundt til alle naboene for å vise han fram. Merker at han er oppmerksomhetssyk i dag ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...