Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Har dere leste noe av han? Tenkte jeg skulle lest Balkan Ghosts. Ellers har han jo også tatt for seg mange andre interessante emner vedrørende konflikter i verden ser jeg.
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Ikke lest, men hørt omtalt som høyrevridd, populistisk og sammenliknet m Kipling (superimperialist). En mann som heier på indianerkrigene som en måte man burde benytte for å få spredt sin sivilisasjon på - dvs utslettelse av en annen sivilisasjon - høres ikke ut som my cup of tea.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 Og interessen sank betraktelig. Litt skeptisk generelt til forfattere som skriver bestselgere. Får finne meg en annen bok om Balkan i istedet.
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Hei, ikke stol på meg, dette er fullstendig annenhånds.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2010 Hører på deg støtt vøtt. Er jo en grunn til at jeg spurte her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå