silje3 Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Startet onsdag med rier som var ganske kraftige..reiste på sykehuset.men etter 9 timer så ga det seg ( med bare 1 cm åpning ). vart sendt hjem, for å sove. på torsdagen gikk jeg med murringer hele dagen, med noen rier som var sterke innimellom. På torsdagskvelden gikk slimproppen. Fredag vart like dan, men på kvelden i går kom det kraftigere og kraftigere rier, før det plutselig sluttet etter 2 timer . våknet et par ganger i natt med skikkeli vondt, men vart ingenting av det nå heller....i dag går det og murrer og murrer.. . Har endel utflod så nå må det vel sje noe snart???? Flere som har hatt det slik eller vet om noen, kjedelig og gå slik.......
2010 Mammaen Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Hadde selv et par-tre runder for en uke siden, men har vært stille nå. Har hørt om mange som har blitt gående slik du har leenge... Desverre! Når har du termin da?
2010 Mammaen Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Da tror jeg at jeg ville dempet forventningene en del... Det er jo en stund til det. Selv om det sikkert er fortvilende er det nok best å innstille seg på at det er en stund til babyen kommer - så slipper du å bli så forferdelig skuffet. Se det heller som en bonus hvis den vil ut snart : )
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har termin 12 mai, og har nå hatt modningsrier i 1,5 uke.... Har vært noe regelmessig og noe uregelmessig.. var på sykehuset 24. april, og fikk beskjed om at jeg var i latentfasen.. Etter det har det bare fortsatt.. Varer noen timer eller hele dagen, men har ikke hatt mindre enn 7 min i mellom ennå... Begynner å bli utslitt og temmelig lei.. Prøver å slappe av mellom takene, men kjenner at kroppen bruker såpass mye energi på disse at jeg ikke klarer å lade opp i mellom.. Nå spiser jeg ananas for harde livet, for det kan visst sette igang ting hvis man er moden.. Håper det skjer noe i kveld eller i natt, men kommer til å kontakte sykehuset i morra uansett for å høre hva jeg kan gjøre.. Ønsker jo å ha litt energi igjen til fødsel og tiden etter også... Håper du slipper å vente like lenge, men jeg har hørt om flere som har gått sånn i tre-fire uker... (sier det ikke for å ta motet fra deg, men det er greit å ikke ha for store forhåpninger.. Jeg har selv vært veldig klar i 1,5 uke, og det er bare slitsomt....) lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå