Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Aldri opplevd å få svar av noen av dere spådamene her inne.. Men prøver igjen.. Er gravid Termin i november, kan noen si når? Blir det gutt eller jente? selv født 050586..
Sanna28 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Hei, Jeg pleier ikke å svare anonyme. MEN: jeg så at du har bursdag samme dato som meg, så da skal jeg gjøre et unntak. - Gratulerer med vel overstått, forresten! Jeg får inn noe med et 8-tall. Jeg tenkte 8. november, men det kan være 18. eller 28. også. Når har du fått termin fra legen/jordmor? Jeg får veldig mye maskulint opp rundt deg. Er dere mange gutter i din eller mannen/samboeren din sin familie? Jeg får opp gutt nå. Jeg får opp ei jente senere. Jeg får opp to barn, men det er muligheter for 3 barn totalt. Da får jeg opp en gutt til. Jeg fikk opp en S og en T da jeg prøvde å koble meg opp på deg. Jeg får også opp at du "fyser" på salt mat/chips. Jeg får også opp en del bilkjøring rundt dere og en (muligens) rød bil. Jeg får opp noe rundt bilbytte før babyen kommer. Jeg får opp at du er frisk og rask, men at du kan ha tendens til å få vann i kroppen. Drikker du noe urtete? Det kan muligens hjelpe litt. Er dette noe kjent for deg? Håper det er noe som stemmer og at det er flere her inne som kan svare deg. Det er litt tilfeldig hvem som får svar. Noen ganger føler man bare for å klikke seg inn på noen. Det spiller nok ikke så stor rolle hva som står i "overskriften" for min del. Det "lyser" stort sett ut fra de jeg får noe opp på uansett hva det står der. Det har litt med tid og krefter å gjøre hvor mye man orker å bidra med her inne. Det tror jeg gjelder de fleste som spår her. Det er noe vi gjør frivillig og gratis. Mange har jobb, barn, fam etc etc... Så det er ikke alltid man får svart alle.... Masse lykke til!! ))
Stine_ Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Hei igjen.. Tusen takk for svar Å Gratulerer med dagen som har vært Må si jeg fikk litt frysninger på ryggen av det her, det stemmer jo det meste av det her. Har fått termin 27.november Kjører en rød bil Føler selv at vi får en gutt Jeg har selv to brødre,Samboern min har en sønn på 7 år Jeg er VELDIG fysen på salt!! wow! klemmer fra
Sanna28 Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Da heter vi det samme og har bursdag på samme dag Jeg er et par år eldre enn deg, da Hmm.... Jeg fikk sterkest opp 8. i sta... Men det blir kanskje litt tidlig?? Kanskje du skal på en UL til og terminen blir litt forandret? Det kan jo hende det er 28. også...
Stine_ Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Så spesielt! men gøy Vi er jo ikke langt på vei enda,så terminen kan forandre seg Kan jo være 8.desmber også kanskje?
Sanna28 Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Det er sant. Kan godt hende det går over til å bli et desemberbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå