Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #26 Skrevet 8. mai 2010 Det var da et hyggelig og ikke minst HJEMLIG hjem?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #27 Skrevet 8. mai 2010 Det var da vel et helt ordinært hjem HI? Slik som det ser ut i de fleste andre norske hjem vil jeg tro, fatter ikke helt poenget med å skrike høyt om det her. Forsåvidt ikke på en blogg heller da....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #28 Skrevet 8. mai 2010 Det er ikke møblene, tingene og fargene som gjør hjemmet. Det er de som bor der. Men det kan vel ikke du noe om HI? Men for all del, det er kun synd i deg
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #29 Skrevet 8. mai 2010 Synes det var veldig fint der, jeg. Skryt av tavlehesten! ) Min ene hestegale ville digget en sånn.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #30 Skrevet 8. mai 2010 Syns det var kjempefint der jeg!! Pent og ordentlig
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #31 Skrevet 8. mai 2010 Å herregud, Miztery, dette ble jo pinlig, du har lagt ut dette selv, sant?
Hufsla Skrevet 8. mai 2010 #32 Skrevet 8. mai 2010 jeg kommenterte på bloggen jeg:-) Koselig hjem. Tolka overskrifta litt feil, så for å svare på det: Nei, jeg tror ikke jeg har det spesielt pent hjemme. Er veldig fornøyd med badet, men resten er altfor mye rot, og en fant av hver bygd...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #33 Skrevet 8. mai 2010 Enig i at det skriver Europris, Jysk og Ikea. Men hun prøver hvertfall, det er jo litt søtt da
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #34 Skrevet 8. mai 2010 Ett pent og rent hjem. Jeg liker enda mer pynt jeg da,mer personlighet. Mannen min fortviler og sier vi har ett "bestemorhjem". Men det er en sjarm syns jeg;-) Så om noen vil selge en gammel gyngestol så ring meg,hehe
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #35 Skrevet 8. mai 2010 Den "medieveggen" er det styggeste jeg har sett. Trodde det var en peis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå