Gå til innhold

Haha..noen som tror de har det pent hjemme??..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et pent hjem.

Men du kan legge ut bilder av ditt hjem, HI, og så kan vi sammenligne

Skrevet

Stakkars deg, som ikke har noe bedre å ta seg til enn å rakke ned på andre! Typisk tegn på dårlig selvbilde...

Syns de hadde et normalt, hyggelig hjem jeg :)

Skrevet

Men hvorfor skryte av det på nettet, når man åpenbart ikke har smak??..

Skrevet

Smaken er som baken, at hun ikke liker det samme som deg betyr ikke at hun mangler smak.

Jeg syntes også det ser ryddig og pent ut hos henne :-)

Skrevet

Åpenbart? Ikke drit deg ut da!

Skrevet

Herreminhatt, for en wannabesnobb du er HI. Tviler sterkt på at hjemmet ditt er særlig vakkert...

Skrevet

Synes det var fint der jeg. Kanskje det er du som har dårlig smak hi.?

Skrevet

Syns det var fint hos henne jeg.

Skrevet

Jeg synes det var et pent hjem.

Å mene at noe må være eksklusivt og dyrt for å være fint, er vel sånn omtrent definisjonen på snobberi?

Skrevet

Eller kan det muligens være dere som har dårlig smak?...

Skrevet

Vel nå er det jo overvekt av de som syntes det var fint da, Do the math!!

Skrevet

Ikke sant, man må jo kunne synes at noe er fint uten at det kvalifiserer til en tresiders i ma maison ...

Skrevet

Oi, nå ble jeg litt satt ut her..hehe :) Så morsomt at noen har funnet bloggen min da (ikke at den er hemmelig akkurat), og jeg skjønner jo at ikke alle har samme smak som meg/oss, men vi trives veldig godt her! :)

Kjøkkenet er fra Ikea ja, men Jysk og Europris kjenner jeg meg ikke igjen i.. ;)

Ha en fortsatt fin dag, HI! :)

Skrevet

Og forresten, takk til dere andre som forsvarer meg! :)

Skrevet

Miztery, er du DUM?! Alle skjønner jo nå at det var du som la det ut for å få bekreftelser! "Oi, nå ble jeg satt ut her" hahahaha!!

Skrevet

Miztery: fint hjem :)

Likte det veldig godt jeg, enkelt sånn som jeg prøver men får det ikke helt til.. Hvor har du kjøpt de lysa over spisebordet?

Skrevet

syntes ikke det var et stykt hjem jeg men.

Skrevet

Syntes det var et fint, varmt og lunt rede :)

Har akkurat lik kjøkkeninnredning og er kjempefornøyd!!

Hvorfor gjøre seg til fattigmann pga. skal ha det så eksklusivt og dyrt, som man aldri har råd til å fornye?? Bare for å ha noe å skryte av?? hehe, tåpelig hvis man ikke er gift med Røkke og Co, og har råd til det. Nei, Miztery, synes du har det fint jeg :))

Skrevet

For min del så synes jeg at det var mye krimskrams og veldig lite personlighet.

Synes tv-veggen var en kul løsning...

Men jeg trenger ikke å bo der og smaken er jo som baken..

Skrevet

Skjønte heller ikke hva som ikke var pent med det hjemmet der...

Tipper HI bare er misunnelig jeg. Kan ikke skjønne noe annet. Med mindre du har et ekte 90-talls hjem da! Hahaha!

Skrevet

Ja, hvor kjøpte vi den(det er en lampe)..hmm Jo, det var på den ekslusive forretningen kallt Coop Kjøkken og Hjem. Tror vi betalte 1498,- for den. Digger den, den passer så godt til avtrekksvifta som også er buet..Bare i en annen retning! :) Fikk satt dimmer på kontakten, sånn at vi kan ha både arbeidslys og en romantisk middag ved spisebordet.

Skrevet

Hvilken farge brukte dere på veggene rundt tv-veggen? Ikke den hvite, men den mørke? Kjempefin!

Skrevet

Selv om jeg ikke har valgt "Nordisk" stil personlig i mitt hjem, syntes du har et kjempekoselig hjem. Ikke for mye krismkrams i det hele tatt etter min smak - synes litt krimskrams er med å skape både personlighet og varme i et hjem :-) (Har sett mange "flotte" hjem med dyreste designinteriøret. Tiltaler ikke meg i det hele tatt da det gjerne er kjølig og personlighetsløst.)

Skrevet

Et varmt og koslig hjem ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...