Brenda med 2 ute Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Lillegutt ble født 04.05.10 kl 21.45 etter igansettelse tidligere på dagen. Fødselen gikk superbra og jeg er i fin form. Fra første ri til han var ute tok det 3 timer og 45 minutter. Det gikk rolig og kontrollert for seg selv om det var en igangsatt fødsel. Brukte kun lystgas siste timen før pressriene tok over. Under pressingen måtte jeg jobbe veldig for riene stoppet nesten opp så jeg er støl i armene, hehe =) Han kom ut som superman med ene armen ved hodet og som stjernekikker. Gled dere alle som venter! Det finnes enkle og greie fødsler! 4098 gr 51 cm 36 rundt hodet (med en arm og feil vei så har jeg nok et meget stort bekken ;0) Han ble lagt in på nyfødt intensiv med rask pust og stigende crp dagen etter fødsel som er tegn på infeksjon. Barnpleiern så på han en liten stund og sa her må vi ta blodprøver...så erfaren var hun. For han var akurat på grensen. Han har fått antibiotikabehandling og vi kom hjem igår kveld med en frisk og rask gutt. Overlegen sa at det er ikke noe vits i å ha en frisk og sprellsk kar som dette her, dere får reise hjem ikveld etter siste antibiotikakuren. Ullevål er et fantastisk sted å føde! Man får utrulig god hjelp og den beste kompetansen finnes noen skritt unna. Gutten sover og spiser og ser seg rundt innimellom. Og vi fryder oss! Takk for oss!
JKM09 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Gratulere så masse med lillegutt`n. Kjempefint at du hadde en fin opplevelse av fødselen. Håper jeg også får det. sitter bare på vent nå.... gleder meg masse. masse lykke til i barseltiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå