millie+2klumper Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Tror jeg søkte rundt denne tiden sist (er i uke 31). Men jeg tror neste lønningen min vil bli mye bedre enn de forrige så jeg hadde håpet å få den med i søknaden. Helst juni lønningen også men det vil vel bli for knapp tid? Har termin 18 juli..
fastelavens_bolla! Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 vi søkte i april, men nav`en jeg hører til har 3 måneders behandlingstid på søknaden så fikk beskjed om å være ute i god tid. har termin 3 juli.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 fastelavens_bolla! termin samme dag vi Vi sendte inn søknaden i går (er 32uker på vei) fikk beskjed tidligere i år når vi var innom NAV at måtte søke en god mnd før termin... Så nå får vi bare se når vi får penga her
Solstrålen_ Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Jeg søkte i slutten av februar og har planlagt KS 25.mai. Fikk vedtaket fra NAV samme dag som permisjonen startet,det vil si : tre måneders behandlingstid. Er babyboom i år,så jeg fikk beskjed om å være ute i god tid. NAV er ikke sååå kjappe. Spørs sikkert helt hvilket NAV-kontor du tilhører altså. Var jeg deg ville jeg sendt inn så kjapt som mulig!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Jeg skal sende inn søknaden på mandag, var jo så mye papirer som skulle med! Har termin 19.Juli... )
Ønsker troll 2010 Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Jeg sendte søknad i uke 27. GIkk ut i permisjon på mandag, og ringte NAV siden jeg ikke har hørt noe om søknaden enda. FIkk da vite at søknaden min ikke var sett på enda. Er det rart folk HATER NAV?????
Ønsker troll 2010 Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Jeg sendte søknad i uke 27. GIkk ut i permisjon på mandag, og ringte NAV siden jeg ikke har hørt noe om søknaden enda. FIkk da vite at søknaden min ikke var sett på enda. Er det rart folk HATER NAV?????
bitthen Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Jøss! Det var dårlige greier... Jeg har mast om inntekts- og skatteopplysninger leenge uten å ha fått det med min arb. giver ennå.. Gjett hvem min arb. giver er da?? Joda- NAV, hahaha Menmen, jeg får jo forskuttert da, så da tar jeg ikke så tungt på det.. Jeg er i uke 31 nå, og har ikke fått sendt inn søknaden ennå.. Spurte etter I/S for 3 uker side, ikke videre imponert jeg heller. Men husk at man må påberegne INNTIL 3 mnd. beh. tid på foreldrpenger.
millie+2klumper Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2010 Å herre min hatt. da MÅ de jo bare behanlde søknaden din fort som fy og gi deg noen penger snart da vel?? Ja, de er ufattelige trege. jeg har IKKE noen gode erfaringer med dem:P.. Får vel bare søke til uken igjen da.. dumt men.. Har ikke råd til å stå uten penger i hevrtfall..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 en mnd sto det i papiran æ fikk fra nav!
bitthen Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Det er forskjell på SB- tiden fra forvaltningskontor til forvaltningskontor. Noen forvaltningskontor har bare 1 mnd, andre har 3 mnd....
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Jeg stoler ikke på Nav, så her må man spare seg opp penger så man har når barnet kommer... Jeg hadde overgangsstønad til de engang, og da sendte jeg den inn i januar, der er det 3 mnd behandlingstid... Jeg ringte i slutten av januar og fikk beskjed at den lå på kontorpulten, så ringte jeg i februar, da hadde de nettopp begynt med søknaden, så ringte jeg i mars, da påsto de hardnakket at de ikke hadde mottatt noen søknad fra meg, altså de hadde rotet bort mine papirer, så jeg sa klart ifra at de fikk finne de papirene å det var på sekundet, ellers ble de anmeldt! Det er jo alskens opplysninger i disse søknadene som ikke bør komme på avveie.... Dagen etter ringte Nav og sa at de hadde funnet og behandlet søknaden, å ikke lenge etter var pengene på konto... Så denne gangen bør de ikke rote med noe... Men vi får se hvordan dette går! )
Vimse + gullene Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Jeg søkte ca uke 28 tror jeg. Hadde hørt at man måtte være ute i veeldig god tid. Men jeg fikk tilbakemelding etter få uker at søknaden var innvilget og alt og. Så noen kontor er kjappere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå