millie+2klumper Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Bare for moro skyld. Jeg velger ut fra det vi liker uansett:) Men litt kjekt å høre hva andre synst. Ylva, Nora eller Elina. Jeg har personlig Ylva på førsteplass men pappaen vil ikke ha det:(. Men jeg har ikke gitt meg enda.. Men visst jeg da må gi meg så klarer jeg rett og slett ikke å velge mellom de andre to. Vanskelig dette her..
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Alle navnene er jo fine. Holder også en knapp på Ylva;-).. Men hadde jeg ikke fått det,hadde jeg tatt Elina. Nora er et navn som har vært inn en stund nå.. Ligger ikke øverst, men ikke langt nede på topp 10 listen heller.
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 søte navn alle tre:) Nora er det mange små som heter nå. Ylva er jo flott. Selv lurer jeg på Ellinor:) det ligner jo både på Elina og Nora
Solstrålen_ Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Ylva :-) jeg liker også Nora veldig godt,men vi har valgt det vekk da det i flere år nå har ligget på topp 10. Veldig mange jenter som heter det fra skolealder og ned til nyfødt-alder, her vi bor. Elina synes jeg er veldig russisk lyd over. Da liker jeg eline eller alida bedre. Lykke til med overtalelsen :-)
ma:) Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Er ikke så glad i navnet Elina. Enig med deg ang Ylva. Jeg hadde valgt det av de tre. Nora er også fint, men hørt om mange som har fått det navnet i det siste.
millie+2klumper Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2010 Ja, ser at det er flere som liker Ylva best. jeg får vise han denne tråden;). Jeg gir meg ikke før jeg må!
fresh Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 jeg liker best Nora...Har det på listen selv , det domme med navnet er at det begynner å bli så populært:)
Sjokolademonster Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Ylva helt klart! Håper du vinner kampen :-)
Løvinna30 Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Jeg syns Nora er helt nydelig :-) Ylva og Elina / Eline også.. Men Nora er helt klart på 1 plass :-)
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 9. mai 2010 #15 Skrevet 9. mai 2010 Jeg må helt klart si Ylva,for det heter datteren min:) Synes det er nydelig(så klart),og når jeg bestemte meg for det navnet for tre år siden var det veldig sjeldent:)
Mille & lillegutt Skrevet 9. mai 2010 #17 Skrevet 9. mai 2010 Synes alle navnene er fine, men tror også jeg liker Ylva best :-) Synes også Nora er veldig pent, men det er jo mer vanlig..
Granny Weatherwax Skrevet 9. mai 2010 #18 Skrevet 9. mai 2010 Pene navn alle 3! Jeg liker best Nora, men Ylva var ikke dumt det heller :-)
ingrull Skrevet 9. mai 2010 #19 Skrevet 9. mai 2010 Ylva! Syns også Alva er fint, men syns Ylva hørtes mer femimint ut egentlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå