(Muskat) Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hjelpes, jeg er plutselig i min 29. uke, dette går da altfor fort!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Velkommen inn Muskat! Koselig å se deg her. Klem.
missgs *OVERTID* Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Velkommen inn Har akkurat flyttet inn jeg også, med termin 1. august Når er din termin? Jeg syns også at tiden har flydd avgårde alt for fort, men det er jo på en måte bra også. Regner bare med at slutten blir treeeeg denne gangen også..hehe
(Muskat) Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Dagen etter deg har jeg termin:) Men skal ta planlagt KS, så det blir et julibarn uansett.
missgs *OVERTID* Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Trenger ikke svare dersom du ikke vil, men er det en spesiell grunn til at du tar keisersnitt? Litt redd jeg kanskje ender opp med det denne gangen jeg også, men vet ikke ennå! Vet du om du får jente eller gutt? Jeg venter en liten gutt denne gangen
(Muskat) Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2010 Min tredje gutt dette:) Jeg har meget skjevt bekken, så eldstemann kom seg aldri ned i bekkenet en gang. Det endte i katastrofesnitt. Nummer to var planlagt, denne gangen er det da automatisk planlagt KS.
missgs *OVERTID* Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Oida, det høres ut som en ekkel opplevelse. Men godt å vite at du får god hjelpe denne gangen da, og må være deilig å vite akkurat hvilken dato du får møte veslemann på
(Muskat) Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2010 Ja, jeg gleder meg til å få datoen:))) Og så er det deilig å få planlagt litt, med tanke på at det er midt i ferien! Og ja, første fødsel var traumatisk og ekkel og jeg er glad jeg slipper det noe mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå