Gå til innhold

Dere som har hatt mange sex-partnere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller OSS burde jeg vel skrive, jeg tok selv godt for meg før jeg ble gift.

Men tilbake til spørsmålet mitt; er det noe dere ønsker for deres barn? Var det å ha mange sex-partnere en positiv opplevelse dere ønsker at deres barn også skal få oppleve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på hva som er mange i dine øyne. Om du mener mange er 247 og oppover, så hadde jeg ikke mange, og ønsker heller ikke at barna skal ha sex med såpass mange. Jeg er ikke snerpete eller gammeldags, og har hatt mine ONS.

Om mange er 10 - 20 - 30, så er jeg innenfor, og har ikke noe negativt å tenke om det. Om barna vil ha sex så for all del. Så lenge at de vet at de gjør det for nytelse og ikke fordi de føler seg presset.

Skrevet

når det gjelder min førsta gang, så unner jeg ikke det mine barn, var i fylla med en jeg var super forelsket i. han var nok ikke akkurat det i meg, tydeligvis...

men ellers så tenker jeg at jeg har ikke akkurat tatt skade av min fortid. jeg er glad jeg har "lekt" fra meg. men samtidig kan det jo også hende at jeg hadde vært fornøyd om jeg bare hadde hatt et par stk, eller ingen bortsett fra min nåværende mann.

men det skal også sies at jeg var i et forhold med alle (nesten, ikke han første selv om jeg trodde det ville bli det). hadde ett onenightstand men en jeg hadde kjent i sikkert 10-12 år. så lå ikke rundt med tilfeldige altså...

Skrevet

Når jeg sa menge tenkte jeg på 20-40 stykker sånn ca.

Selv er jeg litt splitta, har ingen vondt minner med mine erfaringer, ihvertfall ikke pga anntallet, men vil jeg at min datter skal ha over 20 partnere?

Ser jo selvsagt at det er hennes valg, men snakker om hva jeg ønsker og håper på...

HI

Skrevet

For meg er det revnende likegyldig om min datter eller sønn skulle hatt sex med like mange som meg.

Men de skal være respektive ovenfor segselv og den andre, bruke kondom, og ærlige.

Det er ikke alle opplevelser som har vært like..gode :P Men, jeg angrer ingenting. Ser ikke på megselv som ei hore eller å være lett på tråden. Jeg var ekstremt selektiv i mine valg om sex partnere, og det var ikke min feil det var så mange flotte mannfolk i byen vår i den perioden :P

Så lenge barna mine har sex av de riktige årsakene, og beskytter segselv, så er det bare å ta seg ut, mener jeg! Sex er naturlig, sunt og deilig for både kropp og sjel! Heller at de tar etter meg, med mange fysiske forhold, enn pappa'n. Han har aldri vært singel i hele sitt liv, omtrent. Kjørt to damer på tjukken tidligere (skulle ikke bruke kondom vettu! Og ja, han har testet seg for alle sykdommer), blitt i destruktive forhold, hoppa fra ene dama til den andre..stakkars nevøene hans. Sikkert hatt 15 tanter før meg... Her i huset anser jeg han som hora. Haha!

Skrevet

Jeg har passert 40, såvidt tror jeg. Om min sønn/datter ønsker det samme så er det opp til han/hun selv. Jeg har ingen problemer med min fortid, jeg har hatt mye moro og MYE bra sex! Såklart er dert noen episoder jeg skulle vært foruten, av den grunn at det ikke ble god sex. Men jeg har vært med på alt av egen vilje, og sagt nei når jeg ikke har villet. Så lenge mine barn gjør som de selv ønsker og ikke føler seg presset, så kjør på :)

Skrevet

Jeg har hatt sex med over 100 stk før jeg ble gift.

Jeg kunne godt ha unnvært en god del av de, men det viste jeg ikke før i ettertid. Jeg har lært mye om mye(også meg selv).

Jeg vil at mine barn skal ha prøvd en del og funnet ut hva de ser etter og hvem de passer sammen før de slår seg til ro med kun en, men det trenger ikke være like mange som det jeg har hat sex med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...