Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Min store skrekk er at min mann skulle bedratt meg og vi blitt skilt. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg skulle overlevd det. Og ikke minst når han sikkert hadde funnet seg en ny. Hvordan i all verden klarer dere det? Nå mener jeg dere som er blitt sviktet og hadde deres store kjærlighet. Alt og alle drømmer dere hadde faller i dass og du må leve i marerittet. Blir dårlig av å tenke på hvor knust jeg og ungene ville blitt. Hvordan kommer en seg videre? Jeg har de siste årene fått disse tankene. Jeg er blitt mer og mer forelsket i minn mann. Tenkte ikke sånn på det for 10 år siden. Men nå etter 13 år er jeg livredd for at han skal bli en av de som plutselig er utro impulsivt. Han elsker meg dypt og sier det ofte. Men det er så mange som virker lykkelig og plutselig får de sjokket! Grusomt å ha denne frykten. Drømmer ofte at det skjer.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 jeg forstår godt hva du mener. jeg veit heller ikke hvordan jeg skulle klare å kommet over det. jeg er 100% sikker på at han alrdi komemr til å gå fra men, men samtdig tenker jeg: hva om??? jeg veit ikke hvordan jeg ville reagert, men jeg veit jo at jeg hadde mått stå opp og klare dagen. for barna. etterhvert ville det sikkert bli lettere, selv om jeg er helt sikker på at jeg aldri hadde kommet helt over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå