Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet igår natt med fryktelig smerter i magen.. noe jeg tror var luft!! Så gikk på do og hadde virkelig diare.. helt plutselig! Tenkte det kanskje var noe jeg hadde spist ( det ble med det toalettbesøket den natten) Nå på samme tid fikk jeg det igjen... Jeg har ikke hatt det i det hele tatt før i svangerskapet, så derfor lurte jeg litt på om det kan være lille prinsessen som trykker på noe tarmer.. og om flere har hatt det samme nå rundt uke 32?? Hadde satt veldig pris på svar :P selvom det kanskje er litt intimt emne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det som du for et par uker siden, er i uke 32 nå. Var litt bekymret, men det gikk over.Jeg hadde heler ikke hatt noen mageproblemer tidligere i sv. skapet. Var en dag eller to, så borte.

Skrevet

Takk for svar :)

Okey... men var du litt kvalm i tillegg? Satser på det snart går over :) Virker nesten som jeg har gangsper i magen... kan det være mase rier og? er første gangs fødende, så dette med kynnere og sånn e så nytt at jeg ikke føler jeg vet hvordan det kjennes ut :P

Skrevet

Nei var ikke kvalm. Du kjenner om du har kynnere - hele magen en tung og livmoren blir stram. Selv har jeg masse kynnere. Er du urolig og det ikke blir bedre så ta en telefon til føden - det ville jeg gjort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...