Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 30, men lurer mest pga nysgjerrighet når babyen deres begynte å ligge med hodet ned?

Min sitter greit i seteleie nå og det er jo helt greit. Lang tid igjen. Og uansett så går nok en setefødsel greit også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min baby hadde festet seg i uke 32 :) er glad for at den ikke ligger i seteleie, men som du sier-det hadde gått fint, har ikke noe skrekk for fødsel :)

Skrevet

Jeg tror det var mellom uke 27 og 29 snuppa her la seg med hodet ned.

Men alt er jo normalt, og jeg vet at da mamma ventet meg, så lå jeg i seteleie til dagen før fødsel, og da snudde jeg meg! Så mulighetene er der;)

Skrevet

Jenta mi lå i tverrleie til uke 35, da la ho seg med hode ned :)

Skrevet

Han snudde seg rundt uke 30..

Skrevet

Min snudde seg i uke 27 og festet seg i uke 29. Egentlig litt tidlig iflg JM, men eldstemann festet seg i uke 31. Så da krysser jeg fingrene for att han kommer til termin denne gangen og ikke tre uker over som storebror! Er i uke 31 + 2 nå forresten.

Skrevet

Vesla her har ligget med hodet ned hver gang vi har fått sett a.. helt siden uke 14..

uke 29 lå a litt i tverrleie men var hos jm nå i uke 32 og hu ligger i hodeleie

Skrevet

Ved inngangen til uke 37

Skrevet

Snudde seg fra sete- til hodeleie i uke 36:-)

Skrevet

Jeg er ikke sikker men han har ligget i hodeleie iallefall siden uke 30, er nå i uke 37.

Skrevet

Er i uke 34 og babyen ligger fortsatt i seteleie. Håper inderlig h*n snur seg snart, vil ikke føde i seteleie da alle våre tre har vært over 4 kg, den ene nesten 5.. Ingen skrekk for vanlig fødsel, ser fram til den bare lillevennen snur seg rette veien..:)

Skrevet
I hvert fall siden uke 28...
Skrevet

Jeg var på kontroll hos jordmor i uke 31 og da var rumpa ned. Når jeg var til kontroll hos legen i uke 33 lå han med hodet ned, så en gang mellom uke 31 og 33 snudde han seg i hodeleie. Er usikker på når egentlig for jeg merka ikke at han snudde seg selv :)

Fødte førstemann i seteleie og det gikk veldig fint det ja :) Men selvf så vil jeg at gullet i magen nå skal komme med hodet først så jeg er veldig glad for at han har det! :)

Skrevet

Lå med hodet ned på ul den uka her (uke 32). Har følt at hun har gjort det en stund, men kan vel snu seg feil vei enda likevel.. hehe

Skrevet

snudde seg fra seteleie og med hode ned i uke26 :-))

Skrevet

Hun snudde seg i hodeleie allerede i uke 26, men festet seg ikke før denne uken, uke 39. :)

Skrevet

er inne på vissit fra 2tri..

har hatt masse kynnere det siste døgnet, vil liksom ikke gi seg helt. ganske øm nederst i magen nå. lurer på om babyen kan ha snudd seg, men tengte det var alt for tidlig da jog er i uke 26 m 3.mann. bekkenet også mye bedre i dag, men mulig bare en god dag... hatt kreftige blplager lenge. med nr 2 ga bl seg nesten da hodet festa seg..håper egentlig ikke hodet er festa, for da blir det vel fødsel snart (vertfall om denne skal følge brødrene sine: 1 mnd fra hodefesting til fødsel)

.. mulig bare tenkespinn .. skal til jordmor i morgen, spent å høre hva hun mener, sier og finner ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...