Gjest Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Må gjøre et hastekjøp i morgen,finns det noen ålreit,men billige foundation?
vildejenta Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 L'oreal mineral foundationen syns jeg dekker godt til å være en billig mineralfoundation. Koster vel rundt 150 kr tror jeg. Finnes endel kremfoundation som ikke koster så mye, meg jeg syns ofte de blir veldig "synlige" når de er dekkende.
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Fikk ikke kjøpt meg foundation i dag j***a hodepine satte en stopper for både shopping og party grrr. Men kom gjerne med flere forslag.
tante grusom master of law Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 ID mineralfoundation. Jeg har sikkert prøvd 50 forskjellige foundations og ingen er så bra som ID. Koster ca 170 på strawberrynet.com dersom det ikke haster lenger. Den koster over 400kr i Norge.
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Neida nå haster det ikke lenger takk for tips ) men så vanskelig å velge hvilken farge man skal gå for da.
tante grusom master of law Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Bare å gå til en som selger ID og finn fargen der. Dersom det finnes en forhandler der du bor. Husk at du må ha kost også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå