Gå til innhold

Tidlig UL, flere?


pennywise*tobarnsmor<3*

Anbefalte innlegg

Har idag hatt UL etter smerter i magen. Der fikk vi se et helt normalt foster som rørte masse på seg, og et hjerte som slo 170 slag i minuttet. LYKKE!!!! Flere som har vært på tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

og gratulerer :) Jeg også var på UL i dag. Er 9+1, men vært veldig usikker på om jeg kan være 4 uker lenger, derfor henvisning så tidlig.

 

Slapp unna med utvendig UL, og legen sa at alt så kjempefint ut, vi så til og med fosteret beveget på seg :) Vi telte ikke hjerterytmen, men den var veldig hurtig :)

 

Skal tilbake på ny sjekk om nøyaktig 4 uker. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til deg også:) skal til ny UL i uke 12, er nå 9 uker på vei=) er du førstegangs eller flergangsfødende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag vært på tidlig UL etter litt smerter i mage og noen småblødninger for noen uker siden! Er 10+5. Der fikk vi se et normalt lite foster som var kjempe aktivt og som til og med vinka til oss!! Helt fantastisk :):) Er førstegangsgravid så har aldri sett noe lignende før, helt utrolig spesiell følelse å se vår lille der inne i magen min <3 hjerte slo hurtig og kraftig:)

 

Happy happy!!

Håper bare dette går fint nå fremover...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser den! huske godt hvor spennende alt var med min første:) Men egentlig er det like spennende nå, for svangerskapene er så forskjellige. har termin 16/12:) enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøy! :D smertene var nok bare ligamentene rundt livmoren som strakk seg litt, og småblødninger er helt normalt:) hadde begge deler i mitt første svangerskap=) men er klart man reagerer på smerte i magen når man er gravid. Det gjorde jeg denne gangen også, derfor jeg hadde tidlig UL:)

 

Kjempeglad på dine vegne, du skal se at alt går bare fint!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...