m240 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Hei,har testet i dag og har eggløsning i dag.......Har tatt ut p sprøyte for 4 uker siden har ikke hatt mens men har eggløsning. Kan man bli gravid selvom jeg ikke har mens men har eggløsning :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hei! :-) Først vil jeg si såå koselig at det er flere over 40 som prøver å få barn! .-)) Selv fikk jeg lilleprinsen min for 9 mnd. siden i morgen, og er fra neste EL prøvere igjen! :-)) Ja, du kan bli gravid selv om du ikke har fått tilbake mensen, for EL ( eggløsning ) kommer alltid ca 12 - 14 dager før neste mens! Så om du har testet positivt på El så kan du så absolutt bli gravid nå! :-) Selv hadde jeg første EL nå for ca 3 dager siden, den første siden jeg fikk lillegutt siden jeg ammer fremdeles om natten har det gått så lenge til jeg har fått igjen mensen! Kjenner godt på kroppen når jeg har EL, både med smerter og EL-slim og EL-tester bekreftet EL og da går det ca 12 - 14 dager til mensen kommer! Vi prøvde ikke denne gangen, men fra neste mnd er vi så absolutt prøvere igjen! :-)) Masse lykke til, og kanskje vi er så heldige at vi kan følge hverandre fra neste mnd, på gravidforumet! :-))
m240 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Ja det hadde vært korselig.det blir spennende da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå