bollesmulene Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Vært på sykehuset i dag på kontroll , de setter meg i gang på mandags morra om ingen ting skjedd.. skal inn på føden hver dag fram til mandag for å skjekkes.. som det er så stort sprik på mens og ul termin.. men kjenner jeg begynner å bli ganske så spent ! noen som har erfaring med å bli satt i gang og modningsgel? hvordan det har virket på dere?
bollesmulene Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 hadde mens 15 april og ul termin i morra 8 mai.. så de lar meg ikke gå noe særlig over..
God gammel aargang - født Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg fikk modningsgele en torsdag morgen. Skjedde absolutt ingenting den dagen. Ny gele fredag morgen. Vannet gikk samme dag kl. 12.30, og riene startet umiddelbart etter at vannet gikk. Ungen kom kl 07 lørdag morgen.
Elfi regndråpe Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 5-6 timer etter at jeg fikk modningsgele så tok de vannet og 10 timer etter det igjen var bebis ute. Hvor god effekt modningsgeleen har kommer vel også litt an på hvor moden du er til å begynne med. Jeg var 14 dager over termin og kroppen var nok veldig klar til å føde. Masse lykke til!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 fikk modningsgel på fredag 7 mai klokka 07.30, 21.00 gikk vannet, 01.20 var ungen i armene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå