juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Ble sendt inn med høyt blodtrykk og liten foster aktivitet,ctg tok jeg 4 ganger og en ultralyd..siste ctg viste bedre resultat enn di andre og ultralyd viste en rolig baby,men med god gjennomstrømning av blod og oksygen..Etter 3 leger hadde sagt sin mening sendte di meg hjem med konklusjon at barnet hadde sovet og var mer våken på siste ctg.. Skulle jeg kjenne enda mindre liv imorgen må jeg tilbake da hvis ikke skulle jeg komme tilbake på Søndag..da skal di bestemme seg for om di setter meg i gang.. Og skulle ikke lille gutt tåle riene stopper di dem og tar keisersnitt. Det jeg lurer på er hvis di nå er inne på tanken om han tåler rier eller ikke hvorfor kan di ikke bare ta keisersnitt med en gang?? Uansett,på siste ctg viste og regelmessige rier så det kunne være det startet av seg selv,men jeg var ikke moden så jeg vet ikke.. Ble litt bekymret av hele greia,men satser på di vet hva di gjør og at jeg kan slappe av hjemme nå.. Måtte bare lufte meg og tankene mine litt:)
nicki82 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Huff..kan tenke meg til at tankene må plage deg masse nå. Men jg tror nok at legene ikke ville ha gitt slipp på deg hvis ikke det var trygt Håper du kan nyte fredagskvelden og samle sammen kreftene til du møter nurket Hvor langt er du på vei forresten??
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 Takker:) Jeg er 39 uker på vei,termin 16 Mai.. Tankene snurrer,men så må vi velge og stole på legene og kan ikke tvile hele tiden selv om det ikke er lett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå