MammaKos Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 - 0 kvalm - 0 dårlig form, bortsett fra bittelitt mer sliten enn vanlig - Ikke noen spesielle matlyster - kanskje litt mot det sure og sjokko-melk? - Har en jente fra før
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg tipper gutt på deg:=))) Jeg har vært 0 kvalm jeg også og vært i fin form. Har ei datter fra før av jeg også. Nå føler jeg det blir en gutt denne gangen. Blir spennende:=))) Lykke til på UL til mandag.
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Magefølelsen min sa gutt før jeg leste innlegget! ;-) Masse lykke til hvertfall!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 jeg også tipper gutt:) akkurat samme symptomer som deg..inkl sjokkomelk...(som jeg alltid har synS smaker dritt) har hatt gutte følelse på meg selv hele veien og da må jeg jo si gutt her også lykke til! hva tror du selv da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Tipper jente jeg, fordi jeg ikke tror noe på dette m kvalme/ kjønn;) Masse lykke til på mandag da, jeg er spent- husk å oppdatere oss etterpå
MammaKos Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har hele veien vært ganske sikker på at er gutt, men nå som UL nærmer seg tenker jeg litt sånn "nå som jeg har vært såå sikkert er det nok garantert en jente " )) Så nå er jeg bare helt usikker på hva magefølelsen lurer meg til å tro
MammaKos Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 Nei, vanskelig og vite om man skal stole på noen av disse mytene.. Det eneste jeg har og forholde meg til er at dette svangerskapet er svært så anderledes enn forrige gang, og da ble det en jente.. Men, det trenger jo ikke tilsi at det er et annet kjønn for det.. Hmm - gleder meg hvertfall veeeeeldig til å få vite!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 nå venter vi i spenning på oppdatering her....håper alt gikk bra!
MammaKos Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2010 Det blir en lillesøster!!!!!! Hurra!!! Blir 2 år og 1 mnd mellom, så tipper de kommer til å ha mye glede av hverandre.. Ååå - ingenting er jo søtere enn to små søstre <3
♥Axinija♥ Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Yes, da tippet jeg rett...hihi! Gratulerer så mye!! Klem
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Gratulerer så mye med ei jente i magen. Da tippet jeg feil. Hehe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mai 2010 #15 Skrevet 10. mai 2010 Grattis så mye, da tippet jeg rett da;) Morsomt at vi begge venter jente nr 2, blir så gøy med to søstre såpass tett i alder!
MammaKos Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 10. mai 2010 Vi gleder oss enormt! Kommer til å bli kjempebra! Gleder meg til å kle de i like sommerkjoler jeg - hihi <3 Storesøster har totaaaaalt baby-dilla om dagen, så tipper det blir stas med en "egen liten dukke"..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 haha, ja det har storesøster her også; "baby-baby-babyyy" Hun er så søt når hun finner frem bleie, klut og stellematte, og skal "skifte bleie" på babyen, eller legge den i senga, med smokk og melkeflaske! Koser og holder på, så det skal nok bli stas med en ordentlig liten "dukke" også ja;) Også så praktisk med alle de rosa klærne og barnevogna som kan gå direkte i arv til lillesøster, uutrolig greit synes jeg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå