Solstrålen_ Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Leser på noen debatter her at urinveisinfeksjon kan fremskynde modningen...stemmer det?? Jeg er i uke 36+3 og skal ha planlagt ks om 2,5 uke. Er ikke veeeldig klar for fødsel før det,egentlig (tar det selvsagt som det kommer,altså). Har fått urinveisinfeksjon og begynte på pencilin idag. Hatt bakterier i urinen de siste tre kontroller,men først nå er jeg satt på kur. Har hatt mye kynnere,nedpress,stikkinger og urolig log stram følelse i magen ihele dag. Ungen er beveger seg annerledes og jeg har en rar magefølelse. Er mulig deg bare er uvi-symptomer og vondter- men ble litt bekymret da jeg så uvi kan fremskynde modning og fødsel. legen nevte ikke noe om det. har også hatt diaré,men det skyldes sikkert pencilinen,tenkte jeg... Hmmm....Jeg er ikke forberedt på at noe skjer før ks... Men må kanskje være det?:-)
Solstrålen_ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2010 (OG: Beklager skrivefeil i innlegget over. Ny iPhone,med ordbok som "gjetter" feil ord :-p Fryktelig irriterende....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå