Gå til innhold

Jippi!! Gravid med nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Har ikke brukt siden jeg ble sammen med mannen min,vi har vært sammen siden 98-99.. Har aldri brukt prevensjon,men i 2007 ble vi gravid og vi fikk en jente i 2008,hun er nå 2 år og 3 mnd.. Så fant vi ut idag at vi var gravid igjen,har termin 11 januar .. Livet er herligt! Vi føler oss så heldige,særlig med tanke på at vi lenge har ønsket oss barn..

Akkuratt 2 år og 11 mnd blir det da mellom barna våres....

Må jo i grunn være helt fint aldersforskjell?

Er så spent på dette svangerskapet , skrev dagbok gjennom hele første, men allikevel så føles det så nytt og..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141825410-jippi-gravid-med-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! dersom alt går fint så blir det også 2 år og 11 mnd mellom mine. Har jente født i mars 08, og foreløpig termin 20.jan 2011. spennende. denne gangen var det planlagt, jenta var ikke planlagt, og hadde en MA i des som heller ikke var planlagt. Lkke til!

Gratulerer! Høres ut som en fin aldersforskjell :) Det blir akkurat 2 år mellom jenta mi og denne, litt tett, men syns det er kjekt for de at de blir så tette. Har selv ei søster som er akkurat 2 år eldre enn meg, og vi har alltid hatt så masse glede av hverandre :)

Jeg har termin 10.januar, foreløpig :))) Alle hjerter gleder seg!

Vi får også 2 år og 11mnd mellom våre 2. Foreløpig termin 24jan, forige født feb 2008. Ønsket oss egentlig litt mindre mellom, mn da hadde vi fått en som hadde blitt født veldig sent på året. Tok oss den luksusen å detaljplanlegge litt, siden vi ble gravide på 1pp forige gang, og jommen ble vi ikke det denne gangen også ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...