Gå til innhold

Jippi!! Gravid med nr 2 :)


minførstebaby

Anbefalte innlegg

Har ikke brukt siden jeg ble sammen med mannen min,vi har vært sammen siden 98-99.. Har aldri brukt prevensjon,men i 2007 ble vi gravid og vi fikk en jente i 2008,hun er nå 2 år og 3 mnd.. Så fant vi ut idag at vi var gravid igjen,har termin 11 januar .. Livet er herligt! Vi føler oss så heldige,særlig med tanke på at vi lenge har ønsket oss barn..

Akkuratt 2 år og 11 mnd blir det da mellom barna våres....

 

Må jo i grunn være helt fint aldersforskjell?

 

Er så spent på dette svangerskapet , skrev dagbok gjennom hele første, men allikevel så føles det så nytt og..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! dersom alt går fint så blir det også 2 år og 11 mnd mellom mine. Har jente født i mars 08, og foreløpig termin 20.jan 2011. spennende. denne gangen var det planlagt, jenta var ikke planlagt, og hadde en MA i des som heller ikke var planlagt. Lkke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Høres ut som en fin aldersforskjell :) Det blir akkurat 2 år mellom jenta mi og denne, litt tett, men syns det er kjekt for de at de blir så tette. Har selv ei søster som er akkurat 2 år eldre enn meg, og vi har alltid hatt så masse glede av hverandre :)

 

Jeg har termin 10.januar, foreløpig :))) Alle hjerter gleder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har termin 13-15 januar:) Her blir det også nr 2. Gleder meg så fælt. Syns tiden går så sakte nå. Er bare 5-6 uker på vei. Blir 21 mnd mellom våre små så blir to tette. Akkurat sånn vi vil ha det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin rundt 11.januar. har ei lita snuppe på litt over året. blir akkurat 21 mnd mellom våre små også:o) tror det blir kjempekoslig og veldig kjekt for dei små!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også 2 år og 11mnd mellom våre 2. Foreløpig termin 24jan, forige født feb 2008. Ønsket oss egentlig litt mindre mellom, mn da hadde vi fått en som hadde blitt født veldig sent på året. Tok oss den luksusen å detaljplanlegge litt, siden vi ble gravide på 1pp forige gang, og jommen ble vi ikke det denne gangen også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det 22 måneder i mellom, helt etter planen! Blir så kjekt for dem når de vokser litt til at det er så kort avstand i mellom, men det blir nok litt slitsomt for oss voksne en periode.. Jaja, går nok fint det også. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse:) Har det på samme måte her, alt er annerledes:) Men husker plutselig småting fra forrige graviditet. Det er enkelte lukter, smaker o.l. som er helt like:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

 

fikk selv en jente april 2008. og har termin den 19.januar 2011..

 

blir akkurat 2 år og 9 måneder alders forskjell :D

 

synes som du, at det er en flott aldersforskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...