Traveltobarnsmor! Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jobber som lærer og prøvde å få ro og begynne undervisning i dag, da en 7. klassing svarte: "Hold kjeften på deg du!" Eg kjente at det kokte, og peikte på døren: Kom deg ut på gangen! Han ble pent nødt til å sitte til eg kunne komme å snakke saklig med han De vet jo ikke at eg er gravid, men merker selv at eg tåler mye mindre. Han mente forøvrig at han hadde rett til å snakke slik og angret seg ikke.... Ja takk til litt mer respekt fra barn og unge
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Så provoserende. Hadde blitt så flau at jeg hadde daua om gutten min hadde snakka sånn til folk...
Tabitha Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Det verste er at dersom eleven nekter å gå på gangen, kan ikke læreren gripe tak i armen og ta ham med. Dette er elevene altfor godt klar over.
Linchen Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Åååå, kjenner meg sååååå godt igjen! Grrrrr. Har vært skikkelig sinna en del gange i år, ja. Er lærer i 9.klasse. På torsdag utlovet jeg skuddpremie på en av elevene i lunsjen (neida, ingen elever til stede)... Men du - hvis en elev er helt dust nøler jeg ikke med å sende dem på kontoret. Og - jeg tar dem i armen hvis det trengs. Ærlig talt, det er de som oppfører seg dust. (Har lyst til å bruke sterkere ord enn dust, men modererte meg her he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå