Gå til innhold

Noen fra Asker og Bærum?


smurfen :o)

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg venter barn nr 2 :o) Sist svangerskap var jeg på Bim Treff og det var utrolig hyggelig og vi er en fin gjeng som fremdeles har mye kontakt. Noen som kunne tenke seg og bli med på slike treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er fra Bærum. Bor i Sandvika, og blir gjerne med på treff. Har termin 24. september, så hvis jeg går litt over tida så kan det fort bli en oktoberjente:o) Hun er vår første. Bor du i Asker eller Bærum, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor i nærheten av IKEA, så det er ikke så langt unna. Vi kan jo prøve og sette opp et treff på Bim treff siden. Når passer det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi satser på en lørdag/helg så er vel den 29/30 mai første mulighet. Og så reiser vi på ferie og er ikke tilbake før den 17. juni. Så neste mulighet for meg blir da helga 19./20. juni. Ellers så kan jeg helt sikkert en del ettermiddager. Vet ikke helt hva du foretrekker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne helst tenke meg hverdagene, en ettermiddag eller formiddag. De fleste kan på ettermiddagen. Helgene vil jeg helst unngå. Hvis du har en ettermiddag du kan, så kan vi sette den opp i Bim-treff og se hvor mangen som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt travelt nå frem til vi drar på ferie tredje juni, men jeg kan ettermiddagen torsdag den 27. mai - om du kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Beklager sent svar! Har vært mye som skjer og i tillegg har jeg blitt dårlig igjen. Har slitt med mye oppkast og trodde det ville gi seg nå, men den jenta inni magen bestemte seg for og lage ytterligere kvalme for mammaen sin..... Da ble det litt mye og jeg glemte hele Bim. Vi kan ta et treff når du kommer tilbake. Jeg kan fra 7- 11 juni på ettermiddagen/ kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Stakkars deg! Skjønner godt at du ikke hadde energi til BIM. Er selv fortsatt kvalm, men har nå heldigvis ikke kastet opp på to uker. Har hjulpet veldig med å neste ikke jobbe, og bare ta alt i slow motion. I tillegg ble alt bedre da jeg begynte på allergipillene mine, har pollenallergi. Reiser på ferie neste torsdag og er borte i to uker, men jeg har ingen planer på ettermiddagene/kveldene uka etter jeg kommer hjem, dvs fra 21.06 - så om du kan en av ettermiddagene/kveldene den uka kan du bare sette opp en dato:o)

 

Håper du snart blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den kvalmen er noe herk. Det hjelper og være hjemme, selv om det er litt kjedelig. Vi kan snakkes etter du kommer tilbake. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann!

 

Det har vært litt travelt etter at vi kom hjem etter ferie, og i tillegg har ikke formen akkurat vært på topp. Så derfor sen tilbakemelding. Ser forresten også at det er en del fra Bærum i egen tråd om høstmødre fra Bærum på septemberklubben. Tenkte jeg skulle slenge meg med der, og det kan vel du også gjøre? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Formen har ikke vært på topp her heller og tiden flyr for fort. JEg så i dag at det er flere som ønsker treff i Asker og satte derfor opp et treff der. Sist var det folk fra Bærum som var der også, så sett deg opp hvis du har mulighet. Skal se på det inne på Septemberklubben :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...