Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Det er helt fælt. Jeg har jo ikke lyst til å ha sex. Det er laaang tid mellom hver gang, og det er alltid mannen min som tar initiativet. Snart går han vel lei, selv om han sier at det går greit. Jeg forsøker virkelig å komme i stemning, men det går ikke. Flere som meg? Noen råd? Kan legge til at jeg ofte har romantiske drømmer om andre jenter. Tenk hvis jeg undertrykker en side av meg, og at det er derfor jeg er som jeg er Men jeg elsker mannen min, og i begynnelsen hadde jeg millioner av sommerfugler i magen, så det er ingen tvil om at jeg forelsker meg i menn. Jeg elsker hm, og vil leve med ham resten av livet, men jeg er redd for at min manglende lyst skal gjøre at han stikker
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Ingen av delene. Jeg har alltid vært slik. Det er greit i begynnelsen av et forhold, men så dør interessen min ut
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Det er med sex som med søvn. Stresser man så får man det ikke til. Snakk med mannen din. Si du er veldig glad i han, at det er ingen andre uten om han (mange tror det nemlig) og si at du så gjerne vil, men akkurat nå får det ikke til. Så må du riste av deg stress, dårlig samvittighet og slappe av. Og IKKE bruk hormonprevensjon!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Har det slik jeg også, mye sexlyst i starten da alt er nytt og spennende, så bare dabber det totalt av, men jeg har funnet en greie hehe når gubben begynner å "pelle" så fantaserer jeg at vi er skilt og han har ny dame...forbuden frukt...alltid spennende )))
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Det var som om det var mine tanker som du skrev... Alt var likt, har en mann som er forståelsesfull og han sier at det ikke gjør noe og han presser ikke på. Men sex ca 4 ganger i mnd og da er det ikke fordelt over èn gang i uka. Mere som at jeg renner over av dårlig samvittighet og har sex i et par dager før det bare ikke er interessant lengre. Det er godt og jeg får orgasmer, han er en god sexpartner, men jeg har bare ikke lyst. Og som over her og du så er det ikke noe problem i starten av forholdet... Må vi ha det slik resten av livet?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Du er ikke alene Jeg har ikke hatt sex mer enn ca 5 ganger de 4 siste årene, tragisk... Men orker ikke, har ikke lyst i det hele tatt.. Vært hos legen å tatt en haug med prøver for å finne ut om det kan være hormonellt, men nei.. Så stakars min mann, han sitter jo nesten bare å venter på "julekveld" hvert år han Men ingen nisse kommer..... Uff syns det er trist
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 På 3 år har jeg vel hatt sex med mannen ca 10 ganger. Har bare ikke lyst :-( Har heldigvis en forståelsesfull mann, men hvor lenge varer det?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Vi har ikke hatt sex på 4 år. Jeg har mistanker om at han er utro. Og jeg forstår han kjempe godt. Jeg har bare ikke lyst på sex. Men jeg syns vi har det kjempe fint ellers. Så jeg klarer å leve med dette.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Det er vondt å lese dette. Jeg tror det er mange i samme situasjon. Lurer på hva årsaken er. Vi har sex ca 1 gang i mnd, noen ganger mer. Når vi er i gang elsker jeg det og like etterpå tenker jeg at dette er noe jeg vil gjøre hele tiden.. men så dør lysten ut. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Har det akkurat (!) som deg Hi.. nesten skremmende å lese innlegget ditt rett over her.. som om det var jeg som skulle ha skrevet det.. Sliter dere andre med at dere ikke blir våte? her e olje redningen.., men det funker himla bra NÅR vi faktisk har sex..hehe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har en mann som sjeldent har lyst, men jeg er alltid klar :-/... Kanskje lysten min henger sammen med at jeg alltid får orgasme under samleie og synes sex er godt? Trenger ikke å være kåt på forhånd heller... Jeg tror ikke jeg kommer til å forbli gift med min mann pga så ulike sexbehov. Kanskje noen av dere uten sexlyst som vil bytte mann med meg ;-)?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har faktisk vaginisme, og det gjør vondt de første 5 minuttene av samleie. Dette er kanskje en av grunnene til at jeg ikke har lyst. Jeg har skrevet inn her før og fortalt at jeg var til spesialist som skulle hjelpe meg med vaginismen. Sjokket kom når han spurte meg hvor lenge mannen min kom til å gidde dette, og at min stakkars mann følte seg som en overgriper. Det var altså hjelpen jeg fikk ved et av Norges største sykehus. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har alltid hatt orgasme når jeg har sex med min mann, så det er ikke der problemet ligger HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #16 Skrevet 7. mai 2010 23:06 her Jeg får også alltid orgasme, men er alltid redd for at jeg ikke skal bli våt, og hva skjer da? jo, jeg blir selvfølgelig ikke våt! hehe.. -tror kanskje det er derfor jeg ikke tar så mye initiativ.. blir som om at en min sambo skulle tatt initiativ med den viten at han ikke fikk reising.. om dere skjønner da...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #17 Skrevet 7. mai 2010 23:06 Det høres ut som om at du kan ha en form for vaginisme også. Få det sjekket ut HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #19 Skrevet 7. mai 2010 Vaginisme er muskelsammentrekninger i vagina som gjør at man spenner seg slik at det blir vanskelig for mannen å komme inn. Det medfører også tørrhet fordi man forbinder penetrering med ubehag. For min del har det ført til at jeg ikke har kunnet ta celleprøver, og sannsynligvis ikke kan føde normalt. Hadde KS grunnet andre årsaker, så jeg vet ikke sikkert. HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #20 Skrevet 8. mai 2010 15:23 7.05.2010 Jeg har ikke vaginisme, men jeg sliter med å bli våt. Det regner jeg med er en effekt av at jeg ikke blir kåt. Ikke kåt=ikke våt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå