Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Noen ganger etter jeg spiser får jeg så innmari vondt i magen, Vanskelig å forklare smerten, men det er ikke sånn vondt jeg får om jeg foreks. har drikket for mye melk eller noe. Kjennes mer ut som om jeg blir stukket i magen mens det er helt tomt inni der. Første gangen trodde jeg at det var skikkelige sultsmerter, noe som ikke kunne stemme da jeg nettopp hadde spist den gangen. Blir også litt kvalm, og må spy noen ganger. Krøker meg sammen på grunn av smertene når jeg går og sitter, men det går bra når jeg ligger. Noen andre som har opplevd dette og vet hva det er? Det er ikke så ofte det skjer. Hadde det i januar/februar, og så hadde jeg det sist i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå