Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går snart inn i uke 39, og i går sa jordmor at hodet var nedi bekkenet mitt men ikke festet. Spurte da om det var nødvendig at jeg skulle legge meg ned hvis vannet går, men dette har de gått bort fra. Jeg blir litt skeptisk når det har vært en ordning tidligere, som plutselig er borte nå.. de hadde jo peiling for noen år siden tilbake også.... :-P Huff, ble mye tull her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tenker jeg også endel på. Gått over termin med 3 dager, og lille tulla mi er enda ikke festet. Jeg kommer nok til å legge meg ned,for så å ringe fødeavdelingen bare for å høre... Jeg skal uansett krangle meg til en sjekk om vannet går først, så får vi se hva som skjer...

Skrevet

Hei :) Jeg sniker i fra 2. trim... Mitt barn nr. 2 (dette blir nr. 3) var ikke festet før fødsel. Vannet gikk, jeg ringte føden, men fikk beskjed om at så lenge jeg ikke hadde veer kunne jeg vente til formiddagen med sjekk på sykehuset. Dette skjedde kl. 5 på morgenen, og jeg dro på sjekk ved 10 tiden på sykehuset. Ingenting skjedde på maaaaange timer, uten at hver gang tulla rørte på seg så kom det bare enda mer vann ut! Så jeg måtte bruke min sønns up&go bleier, hvis ikke var alt vått på null tid! Det eneste jeg fikk beskjed om var å ikke bade i badekar, pga bakterier.... Så jeg vil si ulempen når hodet ikke er festet, er jo at hodet ikke fungerer som en "propp" og dermed kommer det stadig vann når babyen skifter litt posisjon... ;) Veene begynte ikke før ved 9 tiden på kvelden, så det ble en laaaaaang dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...