skorpi81 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Nå er jeg i uke 9, snart 10, og syns tiden går så forferdelig sakte! Jeg har vært kvalm hele dagen fra uke 6 til 8, så kom den forferdelige trøttheten hvor jeg bare lå på sofaen hele dagen, så nå i uke 9 dabbet den av, men nå har kvalmen kommet tilbake.... Begynner virkelig å bli lei.... føler at jeg rett og slett blir deprimert og vil bare sove meg igjennom de neste ukene. Jeg blir så forferdelig kvalm når jeg spiser!!! Skjønner ikke det! Prøver virkelig å ikke kaste opp etter hvert måltid, så jeg slapper veldig av etter hvert måltid, men etter kveldsmaten går det ikke an å la være å kaste opp. Det er så fælt! Mister lysten på å spise..... Jeg er sykemeldt, og samboer tar seg av alt som har med sønnen vår på 2 år å gjøre..... Jeg orker ingenting. Har dårlig samvittighet for sønnen min, for jobben og ikke minst samboer, men han forstår meg iallefall;) Og så føler jeg liksom ikke at det er noe "der nede i magen" engang......derfor syns jeg det er vanskelig å være i så dårlig form. Jeg skal til legen til uka, håper jeg får sykemelding i 1 uke til.......... Jeg er så lei at jeg har lyst å skrike!!!!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Uffda, det hørtes ikke så hyggelig ut nei... Føler med deg. Kan vel ikke komme med så mange tips til deg, men vet at det ikke er lenge til det skal gå over. Ikke ha dårlig samvittighet for dette. Det er bare sånn det er. Så lenge samboeren din skjønner hvorfor så stiller han opp i denne tiden! Ville bare si god bedring til deg! Du skal se at om ikke lenge til så er du frisk som en fisk! 2.trimester skal gjøre susen! God bedring og klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå