Gå til innhold

Modningsakupunktur, tror jeg står over.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å sjekket litt rundt på priser og slikt. Så jeg har bestemt meg for å stå over, det er jo helt latterlig dyrt. Fra 400 kr pr gang. Da skal jeg klare dette en gang til uten mordningakupunktur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jeg si er dyrt. Jeg skal ta modningsakupunktur. Jordmora mi skal gjøre det på meg. Da koster det ingenting:-)

Får håpe det hjelper

Skrevet

jeg er enig. det er for dyrt. jeg klarte meg uten sist så jeg får holde ut denne gangen og =)

Skrevet

Er det i Oslo du har hørt på pris? Synes det var dyrt jeg også.

Skrevet

Jeg betalte 350 kr (Mamastork i stvg), og det var virkelig verdt pengene!! Trengte bare en gang da. Om jeg trenger flere ganger denne gangen, blir det jo selvsagt dyrere. Men har kommet fram til at det får være andre ting å spare penger på.

Skrevet

Jeg går jevnlig til akupunktur pga andre ting, men hun setter også andre nåler nå som jeg er gravid. Betaler litt i underkant av det du nevner, men for meg er det vært det. Alternativet hadde vært at legen skriver ut piller som ikke virker.

MEN tilbake til det som gjelder graviditet. Akupunktøren min sier det ikke er hensiktsmessig med spesiell modningsaku når man går jevnlig slik jeg gjør.

Da er kroppen mer "åpen og klar" i utganspunktet, det handler jo om energi og blokkeringer i kroppen som man da allerede har jobbet med over tid. Så jeg kommer til å fortsette.

Men jeg hadde nok ikke tatt kun modningsaku. hvis jeg ikke allerede ble stukket i jevnlig i utgangspunktet :-)

Skrevet

må bare fortelle at siden jeg begynte på modningsakupunktur har jeg ti dobblet søvnkvaliteten!(da hun setter "sovenål" samtidelig) i natt var jeg ikke oppe å tissen før hav7!! å da har jeg termin på torsdag:D

betaler glatt 350 kr i uka for bare det!;-)

Gjest Sharazi
Skrevet

Hmm.. Er nok store forskjeller ute og går. Jeg skal ta akupunktur hos en privat jordmor i Fr.stad. Der må jeg betale 300kr første gangen og 200kr etterpå. Det syns jeg er greit.

Jeg fikk et tilbud hos en spesialist i akupunktur et annet sted, men jeg syns det er greit å gå hos jordmor med dette som spesialfelt, da hun sikkert har mange andre tips og råd også.

http://www.akupunkturklinikk1.com/index.php

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...