KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Heisann! Jeg er nå 25+3 uker på vei, å har såvidt klart å gå i to uker nå pga isjas nervene i begge beina.. Har konstant smerter, å mister ofte følelsene i beina pga dette.(prikker osv. samtidig med smerter) Det er vel ikke noe å gjøre noe med er det vel? vet vel kanskje innerst inne at det ikke er det.. hehe.. gruer meg bare så sykt til 17.mai hvor det er mye gåing overalt, å jeg klarer såvidt å stave meg bortover her hjemme.. *klage* hehe:)
<3guttemamma<3 Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Ei gravid jente jeg kjenner har samme problemet. Er visst ikke noe å gjøre der i gården iallfall... Sikkert vondt!
Voyeur Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Vil anbefale manuelterapaut. Gikk til det sist graviditet, og det hjalp meg. Nå hadde ikke jeg så ille som deg da, men de klemmer på pinkter, og løser opp spenninger i ryggen. jeg ble ihvertfall bedre.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Takk for svar! Hehe var det jeg tenkte meg ja.. Men ey, da skal jeg sjekke ut det med legen min jeg, så kan det være håp ! Hehe:) Ja det er skikkelig vondt.. Som om noen står å klyyper meg i den nerva helt opperst ved hofta, og nedover, slik at det stråler og trykker smerter nedover i hele beinet.. Mmm! hehe
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 dette er vel bekkenløsning.... har det selv og det er så vondt! har i tllegg¨smerter i hele symfysen og halbeinet her da, men jeg får hjelp hos fysio med varmebehandling kombinert med kraftig massasje og strømbehandling. Det lindrer veldig på smertene og så lenge jeg har henvisnig fra lege på bekkenløsning får jeg behandling gratis;) ANBEFALES! For beinsmertene får jeg akupunktur hos JM.... hjelper meg myyyye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå