Mamma til to guttegull Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Hvordan var kurset med jordmødrene igår? Håper dere var like fornøyde som det vi var Jeg hadde gledet meg veldig, men så fikk jeg muligheten til å se generalprøven til Norsk Millitær Tattoo i Spektrum, så da valgte jeg det i steden ... Vet du om det er vanlig yoga-trening om 14. dager? Neste torsdag er det jo Kr.Himmelfart.
Tullball Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Ja, det var veldig bra syntes jeg. Lærte mer der enn jeg gjorde på en hel dag på svangerskapskurs på riksen. Bare hun ene jordmoren som kom. Den andre skulle hjelpe til ved en hjemmefødsel. Hun hadde ringt den gravide og forsikret seg om at hun kunne dra til drammen; at det ikke var noe på gang. Når hun kom til drammen måtte hun snu for da hadde dama jaggu meg født! Det hadde vist tatt 15 min fra hun kjente første tegn til ungen var ute... Snakk om express! Skjønner at du dro på generalprøven i stedet, men ble litt nyskjerrig (bekymra) over at du ikke var der... Men du hadde jo fått høre det før. Vet ikke om det er noe neste uke. Har egentlig ikke tenkt på at det er helligdag... får kanksje ringe...
Mamma til to guttegull Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Så bra at du var fornøyd med kurset. Hvis det var Kristina som var hos dere, så er dette min jordmor. Skal til henne i morgen. 15 minutter ja. Det var kjapt. Håper ikke det samme skjer med meg. Jeg vil gjerne ha en 7-8-timers fødsel om jeg kan velge. Jeg har sendt mail til Ruth på Aquarius sine sider, ang videre trening, men har ikke fått noe svar. Mulig hun ikke er der så ofte? Gidder du å si ifra om du får info? Ellers har jeg siste dag på jobb på fredag og gleder meg til å ha et helt år hjemme nå. Hadde vært hyggelig å møtes en dag! Gått en tur rundt elven og kanskje stoppet for en italiensk is i sola?
Tullball Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Hvis du ikke har noen planer i dag så er vi en gruppe gravide (med termin til sommeren) som samles en gang i uka. Vi skal på pigen kl 7 i kveld. Du kan jo henge deg med om du vil?
Mamma til to guttegull Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2010 Så hyggelig! Det blir jeg gjerne med på neste uke - hvis det passer. Det kom blitt brått på nå ... ) Kan du ikke si ifra når og hvor neste møte er?
Tullball Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jo, det skal jeg. Vi får se da om vi treffes på torsdag eller ikke...
Mamma til to guttegull Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2010 Flott - tusen takk Regner ikke med at det er yoga på torsdag. Det er jo en helligdag. Jeg er mer nysgjerrig på om vi har noen ganger igjen med yoga før massasjekurset. Kommer ikke til å få med meg gubben på det ...
Tullball Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Det er IKKE yoga på torsdag, men så er det to vanlige ganger før mennene skal være med. Jeg pratet med noen i går som hadde fått svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå