missgs *OVERTID* Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Min første dag her inne idag!! Hjelpes meg, hvor har tiden blitt av?? Men nå begynner det å bli veldig virkelig!! Gleder meg til å bli bedre kjent med alle dere her inne også og til å følge dere til målstreken der vi endelig kan få møte våre små skatter Har termin 1. august forresten! Andre her inne som er omtrent samme dato som meg?
M@msen Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Velkommen skal du være:) siste etappe:) Jeg har termin 21 juli, vår nr 3:) (gutt dette også Vi får prøve å nyte tiden, jeg er så stor at jeg ikke rekker ned til skoa, så dette kan bli spennende:) Hvor skal du føde?
Snøugle Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Termin 1. august jeg også! Regner med at det går fort siste runden, for synes ikke det er lenge siden ultralyd.... Gøy med 3. trimester, men kjenner også at jeg begynner å tenke på at det er en del som skal på plass, forberede seg til fødselen etc... Det fine med termin i beg. av august er at jeg får 5 uker i forkant å forberede, med 2 uker ferie først
Mammahjertet <3 Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har termin 31. juli. Trodde dette var min første dager her inne? Har jeg tenkt litt feil kanskje. Jeg er i hvert fall 28 uker + 1 dag i følge beregningene Gratulerer med å ha kommet til den siste etappe!
Snøugle Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Spørs hvilke beregninger du ser på Med termin 1.8 har jeg 28+1 ifølge helsekort og "offisiell info", men ser at barnimagen ligger 1 dag etter.
missgs *OVERTID* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2010 Jeg venter en liten gutt jeg også, det så vi klart og tydelig på UL Dette er mitt andre barn, har ei jente på 7 år fra før. Så på mange måter føles det som første gang, siden det er så lenge siden sist..hehe! Men merker at tiden går fortere denne gangen siden jeg har storesøster til å holde meg aktiv Men begynner å bli stor allerede og kjenner at jeg er litt mindre komfortabel med den store magen denne gangen, føler den er litt mer i veien siden jeg har så mange ting som må gjøres. Forrige gang hadde jeg jo luksusen av å kun ha meg selv å tenke på Men for all del, jeg storkoser meg allikevel og er utrolig glad for at jeg er så priviligert å få oppleve dette igjen Litt usikker på disse tidsregningene, men i følge skjemaene mine så er dette min første dag her inne. Uansett, så føler jeg meg mer hjemme her inne nå enn på 2. trimester og er ikke mye om å gjøre Morsomt at så mange har tatt seg tid til å svare Jeg er litt spent på hvordan det kommer til å bli å være høygravid gjennom sommeren! Andre som har erfaring med dette? Datteren min er født i februar, så regner med at det blir veldig annerledes denne gangen. Slipper hvertfall å holde inn magen på stranda i år..hehe
missgs *OVERTID* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg skal forresten føde på Ålesund sykehus om alt går etter planen. Bor rett utenfor Molde, men denne fødeavdelingen stenger om sommeren, så da må vi på andre sykehus.
Løvinna30 Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 jeg har termin 31 august :-) Det er skjønt å være her i 3 trimester :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Velkommen etter. Har termin 21 juli og venter mitt tredje barn, en attpåklatt ny mann, Fra før gutt på 16 og jente på 13. + 2 stebarn på 20 og 17. Blir gutt igjen som min førstefødte. Da får vi 3 gutter og 2 jenter tilsammen. Koselig å se deg igjen. klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå