Gå til innhold

150 dager igjen - og endelig ORDINÆR-UL i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte nesten le litt da jeg skrev overskriften til dette innlegget, med tanke på all den kritikken jeg har lest her inne i det siste ;-) Folk som mener det er helt uinteressant om de som skriver om UL og hvor mange dager de har igjen ;-)))....

...men det mener absolutt ikke jeg, synes det bare er koselig jeg.

I dag er det altså min tur, og jeg kan nesten ikke tro at det er sant. Gleder meg masse, og gruer meg nesten ikke i det hele tatt lengre!! (Men er selvfølgelig litt spent!)

Så kl 13 braker det løs på A-hus ;-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også en av de som syns det er artig og "feire" milepæler :) Selv kan jeg juble over å være i 23. uke i dag :) Så får de som synes det er uinteressant å lese om slikt la være ;) Det må være rom for feiring i disse tider!

Håper alt går bra på ul din i dag:) Ønsker deg masse lykke til! Og ser frem til oppdatering!

Skrevet

Jeg e også en av de som synntes det er koselig og høre om andres ul :D

Skal selv om 12 dager :D gleder mg masse:D Masse lykke til på ul i dag.. opptater når du kommer tilbake da så vi får høre åssen d gikk :D Nyskjerrig jeg hehe ..

Skrevet

Woohoo :)

Her er det 146 dager igjen :)

Lykke til på UL,spent på oppdatering :)

Skrevet

Lykke til på ultralyd i dag :)

Skrevet

160 dager her:) Masse lykke til! Hvis vi ikke skal følge hverandre med dager og ultralyd (ultralyd er jo egentlig det eneste konkrete vi har å forholde oss til i 9 måneder), så vet ikke jeg hva vitsen med Barnimagen er :)

Skrevet

så spennende da:) masse lykke til:) spent på å høre hvordan det gikk:) Var der i går og da sa hun at hun ikke så noen tiss mellom bena, så tippet det var jente i magen min. Så jeg er egentlig litt i tvil jeg nå hva som ligger der, har jo tidligere fått beskjed om gutt. Så da må det en ultralyd til gitt. hehe Blir spennende å se hva som ligger i magen din da:) Uansett, kos deg masse med å se nurket, det er jo så morsomt og ikke minst rørende å se på. Kos dere:)

Skrevet

Gratulerer!!!

En spennende dag for deg :)

Jeg har 160 igjen idag og var til UL på onsdag - en kjempeopplevelse :) Jeg får en gutt - en sønn - en liten prins faktisk!!! Hurra :)

Håper du fikk en like fin opplevelse idag :)

Skrevet

Da var UL'en vel overstått. For en fantastisk opplevelse!!!

Vi får en liten gutt, og alt så helt perfekt ut. Herregud, så glad jeg er ;-)))

Hadde en kjempeflink jordmor/lege (vet ikke hva hun var), som tok seg lang tid og forklarte alt. Så til og med litt på 3D bilder.

Terminen er forsatt den samme (5 okt) og jeg har foranliggende morkake.

Takk for svar alle dere søte jenter!! Det er så koselig at vi har hverandre og kan dele disse fantastiske øyeblikkene våre. Vi er jammen meg heldige!!!!

Skrevet

Så morro, og gratulerer så mye med en liten gutt i magen :D

Slapper vel mer av også dår du vet at allt er bra med nurke tenker jeg ?? Håper jeg får en like fin opplevelse som deg :)

Skrevet

hei hei=)

syntes også at det er kjempe artig å lese hvor mange dager det er igjen og UL og diverse...=)

gratulere med lille prinsen i magen =)

Skrevet

så artig å lese at alt var bra:) Er alltid godt å se at alt er bra med den lille i magen:) Så du selv at det var en gutt eller? Koselig at det kommer en gutt denne gangen da, er jo litt stas med en av hver:) Uansett, gratulerer så mye med prinsen,så må vi holde følge,jeg har termin 7 okt;) Hvem var du hos på A hus forresten? Står på den blå lappen vi fikk med, kanskje vi var hos samme dama? hehe

Skrevet

Kos dere,nyt det og feire de små gledene og milepælene i svangerskapet:-) Glem de som ikke syns dette er interessant. De kan la være å lese det!;-)

Er så viktig(ikke minst koselig) å glede seg over de små tingene når man er gravid.

-hjerteslag

-når man kjenner liv for første gang,

-ultralyden

-ukene

osv.

Kos dere sååå masse og NYT graviditeten! Plutselig er du ferdig og sitter med verdens beste baby i armene! Tro meg, det går raskere enn du tror! :-)

Skrevet

Ååååå. Gratulerer så masse med en GUTT. Hurra.

Så koslig å lese dette. Nå kan du bare nyte din voksende mage og at du har en liten prins i magen din:=)))=))

Klem klem

Skrevet

Nok en gang, takk for svar alle sammen!

Vi er kjempeglade for en gutt, spesielt siden vi har en liten jente fra før ;-)

Men det aller, aller, aller viktigste er selvfølgelig at alt ser ut til å være akkurat som det skal, og det er jeg evig takknemlig for!

toNydelige+spire<3:

Jordmoren het Beathe Ackermann. Hun var helt utolig søt, seriøs og behagelig. Det sa jeg til henne da undersøkelsen var over, man hører jo så mye rart...;-)))

Gled dere til UL alle dere som ikke har vært ennå. Ellers kan vi alle glede oss over sol og snart sommer!!! Gleder meg til bikini og babymage!!!!!

Skrevet

Jeg er veldig glad på dine vegne cat,mini og mikro:=)

Kjempe koslig at dere får en gutt nå som dere har ei jente fra før av.

Jeg har ikke ordinær Ultralyd før den 28 mai. Men skal til sykehuset til tirsdag for å sjekke om jeg virkelig har svangerskapdiabetes og da skal legen ta Ultralyd av meg også. Har også Ultralyd til onsdagen. (Som var bestilt for flere uker siden) Så nå i dag er jeg 15+4 og da håper jeg får vite kjønnet allerede til uka. Bør vel være mulig nå???

Og igjen, kos deg masse nå med lille prinsen i magen:=))))

Varm klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...