sanfare25 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Nå har jeg fnyst av alle som har sagt at andre gangen er så mye lettere og rett har jeg.. Sist gang gikk det nesten to døgn, og nå har jeg gått på mitt første døgn i fødsel. Innlagt på sykehuset natt til i går, men fikk dra hjem i går ettermiddag da vi skjønte dette kom til å ta ti. Jevne rier med 6-7 min mellomrom, 4 cm åpning, slimproppen har gått.. og her er jeg. Skal ringe føden etter åtte og ble om hjelp. Dette går ikke. Skal jeg føde vaginalt som sist må jeg ha hjelp til å komme igang. Sist gang sovna jeg av mellom pressriene for jeg var så sliten etter å ikke ha fått sovet på 41 timer.. Men det positive er, nå kommer han!!!
T#3 Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Vet ikke hva annet jeg skal si enn: Lykke til! Snart får du/dere treffe gutten!
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Høres ut som min 1.fødsel. Får jeg det igjen nå så vet jeg ikke hva jeg gjør.. Lykke til til deg:)
Minimo <3 Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 søsteren til en god vennine av meg brukte 52 timer :/ SYYYKT!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Huff, lykke til! Hvorfor tøyer de ikke med jevne mellomrom da, når du har jevne rier? Hos meg tok fødselen veldig lang tid sist(gikk våken med rier i 2-3 døgn, og det tok 12 timer 2cm til fødselen var over), og meg hjalp de da, ved å tøye med jevne mellomrom og da jeg nådde 6 cm tok de vannet.. De må jo tenke på kreftene dine også! Lykke,lykke til!
missgs *OVERTID* Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Huff, jeg føler med deg :/ Min første fødsel tok 87 timer fra begynnelse til slutt...var så sliten til slutt at jeg knapt klarte å holde øynene åpne for å hilse på veslejenta når hun endelig kom...besvimte også flere ganger etterpå pga utmattelse og blodtap! Jeg håper virkelig at denne gangen går bedre, men må innrømme at jeg er livredd mtp fødsel denne gangen! Men masse masse lykke til!!! Heldig du som snart er ferdig hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå